מהיר יותר, זול יותר: אפל משדרגת את ה-MacBook Air

MacBook-Airאפל השיקה הבוקר רענון לאולטרה-בוק הפופולארי שלה, MacBook Air, המשלב את מעבדי Haswell העדכניים ביותר של אינטל. בתוך כך, ביצעה אפל הוזלה משמעותית של $100 לכל הדגמים. דגם הבסיס של ה-MacBook Air המשודרג יגיע עם מסך 11 אינץ’ ומעבד Core i5 כפול ליבה 1.4Ghz (שדרוג מ-1.3Ghz) – מחירו יתחיל ב-$899 במקום $999, מה שיהפוך אותו למחשב הנייד הזול ביותר שאפל הציעה אי-פעם.

שאר המפרט של מחשבי ה-MacBook Air נשאר זהה לחלוטין ודגמי הבסיס בגדלים 11 אינץ’ ו-13 אינץ’, הכוללים מפרט דומה, מצויידים במאיץ גרפי HD Graphics 5000 מבית אינטל, בזיכרון פנימי 4GB RAM (ניתן לשדרג עד 8GB), נפח אחסון מובנה של 128GB מסוג SSD (ניתן לשדרג עד 512GB), קישורית WiFi בתקן ac, חיבור USB 3 וחיבור Thunderbolt. דגם ה-11 אינץ’ יציע זמן סוללה של 9 שעות, בעוד דגם ה-13 אינץ’ יאפשר שימוש של עד 12 שעות בטעינה אחת.

למתעניינים לעבור למחשב עם תפוח, נזכיר שאפל מעניקה את חבילת התוכנות iWork בחינם לכל רוכש מחשב חדש, אלו כוללות גם תמיכה מלאה בעברית. מערכת ההפעלה היא כמובן Mac OS X Mavericks הכוללת מגוון שדרוגים שימושיים.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים