הוכרז: HP SlateBook 14 – מחשב נייד המריץ אנדרואיד

HP Slatebook sitting on office deskחברת HP, יצרנית המחשבים האישיים השנייה בגודלה בעולם, הכריזה בתערוכת Computex 2014 על SlateBook 14 – מחשב נייד חדש המריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד. HP SlateBook 14 אינו המחשב הראשון שמריץ אנדרואיד, אבל עם מסך 14 אינץ’ Full HD ישנה ציפיה שבאמת נעשה בו שימוש כמו במחשבים מבוססי Windows או Mac OS X. על מנת להקל על השימוש כולל המחשב מסך מגע שיזכיר חוויה דומה לזו הקיימת בעולם המובייל.

HP SlateBook 14 כולל מפרט הדומה לסמארטפון שוק גבוה מאמצע השנה שעברה ובאופן מפתיע הוא מתבסס דווקא על ערכת השבבים Tegra 4 מבית Nvidia, תוך שהוא כולל בנוסף זיכרון פנימי 2GB RAM, נפח אחסון מובנה 64GB, כניסת MicroSIM, שני מחברי USB, יציאת HDMI וסוללה האמורה להספיק ל-9 שעות עבודה. ה-SlateBook 14 בעל גוף בעובי 16 מ”מ ומשקלו כ-1.7 ק”ג.

המחשב הנייד מיועד על פי HP לחובבי מערכת ההפעלה אנדרואיד המעוניינים בסביבת עבודה פרודקטיבית יותר מהמסכים הקטנים יחסית של הסמארטפונים והטאבלטים. האפליקציות יוכלו לרוץ על מסך מלא בזכות מספר שיפורים שהוסיפה החברה. האפליקציות הן גם היתרון הגדול של אנדרואיד על Chrome OS, להם מהווה ה-SlateBook 14 תחרות עם תג מחיר של $399. אנחנו מקווים כבר זמן רב שאפליקציות אנדרואיד ישולבו ב-Chrome OS על מנת לתת למערכת ההפעלה מבוססת הענן יותר בשר, ויכול כי הפתרון של HP יעודד את גוגל לפזול לכיוון גם כן.

קישור לעמוד המוצר – לחצו כאן

(מקור – PCMag)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים