הוכרזה: ערכת השבבים Kirin 920 מבית Huawei – המתחרה הסינית ל-Snapdragon 805

kirin-1חברת Huawei הכריזה על ערכת שבבים (SoC) חדשה, Kirin 920, עם המטרה היומרנית להציע אלטרנטיבה לערכת השבבים העצמתית שתושק השנה – Snapdragon 805 מבית קוואלקום. אם Kirin 920 תצליח להשוות את עצמת העיבוד של Snapdragon 805, יהיה זה הישג מרשים מאוד לערכת שבבים המיוצרת באופן עצמאי.

Huawei Kirin 920 תהיה ערכת שבבים הדומה למתחרותיה המודרניות ומצויידת במעבד עצמתי, מאיץ גרפי חדשני ותתמוך בקישורית דור רביעי בטכנולוגיית LTE במהירויות העברת נתונים גבוהות. המעבד איתו מגיע מגיעה ערכת השבבים הוא בעל שמונה-ליבות בארכיטקטורות מבית ARM, הכולל קבוצה של ארבע ליבות Cortex A15 בתדר שעון של 1.7Ghz-2Ghz וארבע ליבות Cortex A7 בתדר שעון של 1.3Ghz-1.6Ghz, כאשר הקבוצה הראשונה מיועדת למתן ביצועים מיטביים ואילו השנייה לחיסכון בצריכת חשמל בזמן ביצוע פעולות שגרתיות.

המעבד יוכל ככל הראה להפעיל את כל הליבות יחדיו, כך שהוא מעבד שמונה-ליבות אמיתי. בוואוי לא ציינו את הדבר מפורשות, אבל כך משתמע מהדרך בה הוצגה ערכת השבבים החדשה.

המאיץ הגרפי ב-Kirin 920 גם הוא מגיע מבית ARM ויהיה מסוג Mali-T628, שנחשב לאחד העצמתיים בשוק. מאיץ גרפי זה נמצא במרבית המכשירים החשובים של סמסונג, כולל סמארטפון ה-Galaxy S5. המאיץ הגרפי תומך במסכים ברזולוציה של 2560X1600, כך שניתן לצפות לסמארטפון בעל מסך QHD מבית Huawei בקרוב. רכיב הדור רביעי מסוג LTE מרשים במיוחד ומשלים את ערכת השבבים, שעל הנייר נשמעת איכותית במיוחד בין כה וכה, עם תמיכה במהירות הורדה מירבית של 300Mbps ושיחות על גבי הרשת – VoLTE.

(מקור – PhoneArena)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים