פייסבוק משיקה בטעות את אפליקציית Slingshot שתתחרה ב-Snapchat

Slingshot-App-Store-640x579אחרי שפייסבוק לא הצליחה לרכוש את אפליקציית ההודעות Snapchat עבור 3 מיליארד דולר ואף כשלה בנסיונות להתחרות בה עם אפליקציית Poke, השיקה הרשת החברתית את אפליקציית Slingshot. האפליקציה החדשה שוחררה הלילה לחנות האפליקציות App Store בכמה מדינות, אך הוסרה במהרה לאחר שהתברר כי שוחררה בטעות.

אפליקציית Slingshot מאפשרת למשתמשים לשלוח וידאו ותמונות לחברים דרך ממשק מינימאלי ופשוט. בדומה לאפליקציית Snapchat, ניתן יהיה להוסיף גם טקסט ולצייר על התמונות. את ההודעות נוכל לשלוח לחבר בודד או לקבוצת חברים, וכמובן שהן יימחקו מיד לאחר הצפיה בהן.

פייסבוק שילבה ב-Slingshot מנגנון שונה מזה של המתחרות: על מנת לצפות בהודעה תצטרכו קודם להגיב אליה. אם זו אכן הדרך לצפות בהודעות שנשלחו בגרסה הסופית, אנחנו צופים כמות עצומה של תמונות מיותרות רק על מנת לצפות במה שקיבלתם. לאחר שתצפו בהודעה תוכלו להגיב אליה מיד באמצעות כפתור יעודי שיאפשר תגובה מהירה בלחיצה.

פייסבוק אישרה בתגובה רשמית שאפליקציית Slingshot אכן שוחררה מוקדם מהמתוכנן ולכן גם הוסרה מחנות האפליקציות. אנחנו מאמינים שנראה אותה חוזרת ל-App Store בקרוב מאוד וסביר להניח שגם גרסת אנדרואיד בדרך. השמועות על מתחרה מבית פייסבוק ל-Snapchat צצו בחודש שעבר ונראה שבחברה ישנה אג’נדה לפיתוח עצמאי של אפליקציות כמו אלו שלא הצליחה לרכוש. מכאן שעל היזם הבא שיסרב להצעה מפייסבוק – מומלץ שיתכונן למלחמה.

(מקור – The Verge)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים