לארה קרופט חוזרת ל-Rise of the Tomb Raider החל מ-2015

Rise-of-the-Tomb-Raider

חגיגת המשחקים הגדולה נמצאת בעיצומה בועידת המשחקים E3 הנערכת בימים אלה בלוס אנג’לס, קליפורניה. עם פתיחתה של E3, ערכה מיקרוסופט אירוע מיוחד בו הציגה משחקים ועוד משחקים ועוד קצת משחקים שיעשו דרכם בשנה הקרובה אלינו, בדגש על קונסולת המשחק החדשה, Xbox One, שהשיקה החברה בשנה שעברה.

אחד הכותרים החדשים עליהם הכריזה מיקרוסופט בועידת המשחקים E3 הוא Rise of the Tomb Raider בפיתוח סטודיו המשחקים Crystal Dynamics בבעלותה של Square Enix. המשחק מהווה את ההמשך לבריאה מחדש של המשחק שנעשתה בשנת 2013 עם Tomb Raider, שם הוצגה לארה קרופט הצעירה בתחילת דרכה בעולם מלא הרפתקאות.

Lara-Croft

“בהרפתקה הראשונה הפכה לארה קרופט לשורדת אמיתית, אך חזתה בדרך בעולם סודי ואפל יותר”, ציינו ב-Crystal Dynamics, “בפרק הבא של המסע שלה, לארה חייבת להשתמש בתושיה ומיומנויות ההישרדות שלה, ללמוד לסמוך על חברים חדשים ובו בזמן לקבל את גורלה כשודדת הקברים (Tomb Raider)”.

בפתיחת הטריילר למשחק החדש מגיעה לארה קרופט, אשר את דמותה תגלם קמילה לאדינגטון (Camilla Luddington), לפסיכולוג, שם היא מנסה להתמודד מול הקשיים שחוותה במסעותיה במשחק הקודם. המשחק יהיה זמין החל מהשנה הבאה, כאשר נכון לזמן זה מציינת החברה רק את Xbox One כקונסולה עליה יתארח הכותר החדש בסדרה.

משחק נוסף בכיכובה של לארה קרוספט עליו הכריזה Crystal Dynamics הינו משחק ההרפתקאות Lara Croft and the Temple of Osiris, שיהווה את ההמשך ל-Lara Croft and the Guardian of Light שהוצג ב-2010. המשחק החדש יאפשר מצב שיתוף פעולה בין 4 שחקנים במקביל, כאשר העלילה תתרחש במקדש שהתגלה במצריים.

לצידה של לארה קרופט, ניתן יהיה לשחק במשחק בשחקנים מרובים (עד 4) גם עם דמויותיהם של המתחרה של קרופט, הארכיאולוג קרטר בל ושתי דמויות נוספות של אלים עתיקים (הורוס ואייסיס).

תאריך מדוייק להשקתו של המשחק לא נמסר, אלא רק כי יגיע בקרוב לקונסולות הפלייסטיישן 4 ו-Xbox One כמו גם למחשבי ה-PC.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים