הדלפה: Galaxy Note 4 יגיע עם חיישן מצלמה מתקדם ברזולוציית 16 מגה-פיקסל

galaxy-note-3-review-01תערוכת IFA 2014 מתקרבת, וכפי שכבר התרגלנו, סביר שנראה שם לראשונה את הדור הבא בסדרת מכשירי ה-Galaxy Note של סמסונג. עד כה היו אלו המכשירים בעלי המפרט הטכני החזק ביותר שהציגה סמסונג בשנה, וכך יהיה גם עם ה-Galaxy Note 4, אם ישנה אמת בדיווחו של אתר SamMobile שטוען כי בידיו מידע מהימן.

המידע שהגיע למקורותיו של האתר לא חושף את המפרט המלא של ה-Galaxy Note 4, אך הוא מצייר תמונה מרשימה למדי. מסך המכשיר צפוי להיות בעל רזולוציית תצוגה של 2560×1440 פיקסלים ומסוג AMOLED, בעוד שגודלו האלכסוני לא נחשף אך סביר להניח שיהיה 5.7 אינץ’ לכל הפחות. בגרסה האירופאית של המכשיר תוטמע ערכת שבבים חדשה בשם Exynos 5433 ואילו בגרסה האמריקאית תשולב (כמובן) Snapdragon 805.

פרטים נוספים חושפים כי המכשיר יכלול מצלמה ראשית עם חיישן שטרם נראה על מכשירי סמסונג, כמו גם חיישן אור אולטרה-סגול שתכליתו עדיין לא ברורה. רכיב המצלמה צפוי לצאת ממפעליה של סוני וללכוד תמונות ברזולוציית 16 מגה-פיקסל תוך שהוא מסתייע במייצב תמונה אופטי. מלפנים תשלב החברה חיישן 2 מגה-פיקסל.

לסיכום מציין הדיווח שכל אותם מאפיינים יחודיים של מכשיר הדגל Galaxy S5 יגיעו גם אל הפאבלט החדש, ביניהם החיישן הביומטרי ומד הדופק. שמועות קודמות רמזו על חלקים מעניינים נוספים כמו מסך גמיש שיגלוש לדפנות, אך בשלב זה לא ניתן לאשר את הפרטים.

(מקור – SamMobile)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים