Aspire One D260 – נטבוק חדש מבית Acer

הכירו את ה-Aspire One D260, נטבוק חדש מבית Acer שנחשף היום באופן רשמי. המפרט כולל מעבד Intel Atom N455 (אפשר גם את ה-N450) בתדר 1.66GHz ועד 2 ג’יגה של זיכרון פנימי. המסך מגיע בגודל 10.1 אינצ’ עם רזולוציה של 1024×600 ובהירות של 200cd/m2. המאיץ הגרפי גם הוא מבית Intel מדגם GMA3150. אלו מכם שמרגישים שלא יסתדרו ללא חיבור זמין לרשת האינטרנט בכל מקום ובכל זמן יכולים להצטייד גם במודם דור שלישי מובנה (Quadband 3G/UMTS). מבחינת קישוריות החבר’ה ב-Acer עשו עבודה יוצאת מן הכלל, והמחשב מגיע עם WiFi b/g/n, Bluetooth 3.0+HS ו-Ethernet כמובן. כמות יציאות ה-USB 2.0 בה צויד לא הייתה מביישת אפילו מחשב נייד אמיתי ועומדת על 3 יציאות. כמו כן קיימות גם יציאות VGA, Audio in/out ואף קורא כרטיסים (Multiformat memory card reader). מבחינת אחסון ניתן לבחור בין 160 לבין 250 ג’יגה (לא צריך יותר מזה בנטבוק).

מערכת ההפעלה היא לא אחרת מאשר Windows 7, ללא אופציה לאנדרואיד (אבל אם ממש בא לכם אתם מוזמנים להתקין עליו את גרסת הנטבוקים של Ubuntu). נתון מרשים נוסף הוא זמן הסוללה – עד 4 שעות עם סוללת שלושה תאים ועד 8 שעות עם סוללת שישה תאים. ההשקה צפויה להתרחש בראשון ליולי השנה, אך עד אז המחיר יישאר בגדר תעלומה. לסיכום: מדובר בעוד נטבוק חביב, רק חבל שלא ניתן להבחין בעליונות כלשהי על פני שאר המכשירים הקיימים בשוק.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים