צילום וידאו באיכות HD 720p באייפון 4

כמו שכולם כבר יודעים האייפון 4 מאפשר צילום וידאו ברזולוציה של HD 720p, אך הבה נרחיב בעניין:

נתחיל עם חיישן התאורה. באפל בחרו להשתמש בחיישן תאורה אחורית, מה שמבטיח קליטה טובה יותר של האור המגיע לעדשה ומניעה של פיזור האור ע”י המעגליים החשמליים (כמו בחיישן תאורה קדמי), כך שניתן לצלם טוב גם בתנאי תאורה עמומים, ועבור מקרים חשוכים ניתן להשתמש בתאורת ה-LED כדי להכניס קצת אור לתמונה או לסרטונים. תכונה חשובה נוספת היא Tap to Focus שמאפשרת לבחור את מוקד התמונה או הוידאו ע”י לחיצה פשוטה על גבי המסך על האובייקט הרצוי. עבור אלו מכם שמעוניינים לצלם את עצמם אנו שמחים להודיע כי ניתן לעשות זאת בעזרת המצלמה הקדמית, אך הדבר מוריד משמעותית את האיכות מאחר ומדובר במצלמת VGA.

לאחר שיש בידינו סרטון מוכן ניתן לבצע פעולות של עריכה בסיסית (Trim) היישר מאפליקציית המצלמה. עבור עריכה יותר מתקדמת ניתן להשתמש בתוכנת ה-iMovie לאייפון (בעלות של 4.99$) בה ניתן להוסיף קטעי מעבר ומוסיקה, לאחד סרטונים עם תמונות לסרט אחד ועוד שלל פעולות בפשטות ובקלות.

מה עכשיו? ניתן לשתף את המדיה בקלות באופן הנוח לכם ביותר ע”י העלאה לפייסבוק, שליחה במייל או אפילו ב-MMS. לסיכום, מרשים. אבל למה המצלמה הקדמית היא רק VGA ולמה באיחור כל כך גדול אחרי כולם?!

לצפייה בהדגמה של איכות הצילום הקליקו כאן (נדרשת תוכנת Quicktime).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים