ניסאן חושפת את Nissan Concept 2020: רכב קונספט המבוסס על משחק המירוצים Gran Turismo

Goodwood’s Got Game

יצרנית הרכב ניסאן חשפה השבוע במהלך פסטיבל המהירות שנערך באנגליה מודל אמיתי של רכב המבוסס על עיצובים עתידניים לרכבים שהוצגו במשחק המירוצים המצליח Gran Turismo 6. רכב ה-Nissan Concept 2020 Vision GT נבנה על-ידי צוות הפיתוח של החברה באירופה בהובלתו של המעצב היפני טייסקה נקאמורה (Taisuke Nakamura):

יש לנו 149 רכבים במשחק הפלייסטיישן והשחקנים נלהבים למדי כאשר הם מתחרים בסביבה הוירטואלית. ישנו אתגר בעיצוב ללא אילוצים ומגבלות, כך שעבודתנו התמקדה בעיקר בבדיקה של עד כמה נוכל לדחוף את הגבול בניסיון להציג עיצוב מושך.

במסגרת הפסטיבל התפנה קאזונורי יאמאוצ’י (Kazunori Yamauchi), מנכ”ל חברת Polyphony Digital, מפתחת משחקי Gran Turismo לענות על שאלות באתר Reddit וחשף מספר פרטים מעניינים אודות עתיד העדכונים למשחק. יאמואצ’י מסביר כי המשחק עתיד לקבל עדכון בערך פעם בחודש, אם כי לא בהכרח מדובר בעדכון שיציג רכבים ומסלולים חדשים מידי חודש.

בהמשך השיחה עם העוקבים ב-Reddit מספר יאמואוצ’י כי לאחר העבודה על רכב ה-Concept 2020 Vision GT תפנה החברה לעבוד על דגם הקונספט הבא עבור רכב ה-Infiniti Vision. באשר לכותר הבא של המשחק, Gran Turismo 7, התייחס יאמאוצ’י בקצרה כאשר ענה על שאלה בנוגע למנוע האודיו החדש של המשחק, ואישר כי זה יגיע רק במשחק הבא ולא דרך עדכון למשחק הקיים.

את GT7 כנראה לא נזכה לראות השנה, כאשר בראיון לאתר Eurogamer ציין מנכ”ל Polyphony Digital כי “למרות עבודת הפיתוח המתבצעת בימים אלה על המשחק, אינני חושב שנספיק להשלים אותה עוד השנה”.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים