טבלטים מבוססי Android מבית Acer

הרשו לי להתחיל בתזכורת קטנה לתערוכת Computex 2010. האם אתם זוכרים או יודעים מהו מספר הטבלטים שהוצגו בה? טוב, גם אנחנו לא, אבל הביטוי  ”כמו פטריות אחרי הגשם” מתאר בצורה מושלמת את כמות מחשבי הלוח שנכחו בה. אז מה יש לנו היום? נכון, עוד אחד! או יותר נכון שניים. שני הדגמים המדוברים מגיעים אלינו מבית Acer, בשני גדלים – 7 אינצ’ ו-10 אינצ’. שניהם יתבססו על פלטפורמת ARM ויריצו את מערכת ההפעלה ה”ידועה לשמצה” מבית Google, הלא היא Android, בגרסתא האחרונה, 2.2 (שם קוד Froyo). אתם יודעים מה זה אומר? תמיכה בטכנולוגיית Flash. יאי! בנוסף, הדגמים הללו צפויים לספק חווית מולטימדיה עשירה.

כמו כן נודע כי החברה מנהלת מגעים עם מספר חברות תקשורת סלולארית בנושא קישוריות הדור השלישי של המוצרים, כך שניתן לנחש כי למפרט הטכני תתווסף אפשרות של מודם סלולארי. בשלב זה ידועים מעט מאוד פרטים, אך ההשקה ככל הנראה תתרחש ברבעון הרביעי של השנה הנוכחית לפי לוח השנה הגריגוריאני (בחודשים הקרובים). אז מה אתם אומרים? עשינו לכם חשק?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים