חברת Namco מכריזה על Tekken 7, יגיע ככל הנראה גם לקונסולות הדור הקודם

במהלך כנס אליפות העולם במשחקי מכות, ה-EVO 2014, נערכה הכרזה מיוחדת שהפתיעה רבים. במהלך הכרזה זו, עלה הבמאי והמפיק האקסקלוסיבי של סדרת המשחקים Tekken, קטסוהירו הראדא (Katsuhiro Harada), על בימת הכנס והציג את המשחק החדש בסדרת משחקי הארקייד המצליחה – Tekken 7.

הסיבה המרכזית לעובדה כי הכרזה זו הינה מפתיעה, נעוצה בשמועות לפיהן תכנן הראדא להציג כותר אחר של יצרנית המשחקים הגדולה Namco במהלך הכנס, אך בשל הדלפה בנוגע למשחק במהלך סוף השבוע האחרון, נאלץ הראדא להכריז על Tekken 7 כבר אתמול. על פי דבריו, את הטריילר שהוצג “אילתר” ברגע האחרון בחדרו במלון מאחר ולא היה לו אחד מוכן.

על פי הראדא, Tekken 7 נבנה על מנוע Unreal Engine 4, מה שמאפשר למהנדסי החברה למצות את האפשרויות הגרפיות של קונסולות הדור החדש, כלומר ה-Playstation 4 וה-Xbox One. יתרה מכך, עולה מדבריו כי מנוע זה יאפשר לחברה להתאים את המשחק לכל קונסולה אשר יחפצו בה, כך שניתן להסיק על פי הצהרתו, אף על פי שמועות אחרות שקיימות ברשת, כי משחק זה יגיע גם לקונסולות הדור הקודם, כלומר ה-Playstation 3 וה-Xbox 360.

בשלב זה לא נמסרו פרטים רשמיים אודות תאריך השקת המשחק ועל הקונסולות אליו יגיע, אך ניתן להניח כי מידע זה יגיע אלינו בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים