הערכות: השקתו של אייפון 6 בעל מסך 5.5 אינץ’ תידחה במספר חודשים

Apple Store New York חנות אפל בניו-יורק (מקור: אפל)

מכשיר האייפון 6 רחוק עוד כחודשיים מהצגת הבכורה על-ידי אפל, הצפויה להכריז על המכשיר באירוע מיוחד שייערך בקליפורניה ב-16 בספטמבר, 2014. שמועות ודיווחים רבים סובבים את הסמארטפון הבא של החברה, העתיד להציג עיצוב חדש ומסך גדול יותר, אולם הציפיה הגדולה ביותר הינה לדגם הפאבלט הראשון אי פעם למכשיר אייפון – כזה בעל מסך 5.5 אינץ’.

צווארי בקבוק בהפקת פאנלי מסך המגע עשויים לגרום לדחיית השקתו של האייפון בעל מסך ה-5.5 אינץ’ עד לשנה הבאה

על פאבלט האייפון שמענו לראשונה עוד בתחילת השנה, כאשר דיווחים במועדים שונים ציינו מחד את השקתו לצד אייפון 6 בעל מסך 4.7 אינץ’, בעוד אחרים ציינו כי תידחה השקתו של המכשיר עד לחודש מאוחר יותר ואולי אפילו לשנה הבאה. מתוך אנליזה שביצע האנליסט מינג-צ’י קאו (Ming-Chi Kuo) מבית ההשקעות KGI Securities עולה כי אפל נתקלה בצווארי בקבוק בהפקת פאנלי מסך המגע בשני דגמי האייפון ועל כן עשויה החברה לדחות את השקתו של מכשיר ה-iPhone 6 בעל מסך ה-5.5 אינץ’ אפילו עד השנה הבאה.

על-פי הערכותינו, מסתמך האנליסט על דיווח שהגיע מסוכנות הידיעות רויטרס בחודש אפריל וציין דחיה אפשרית בהפקת פאנל מסכי המגע עבור פאבלט האייפון למשך מספר חודשים, בעוד הפקת מסכי האייפון בעל מסך ה-4.7 אינץ’ תחל מוקדם יותר על מנת שאפל תוכל להשיקו בחודש ספטמבר.

קאו מוסיף כי מסכי המגע ידועים כרגישים במיוחד בשולי פאנל המסך, כך שעבור מסכים גדולים יותר צפויה עבודה רבה יותר לשם הפעלתו בשלמות שתספק את צרכיה של אפל. באשר לזכוכית הספיר מציין האנליסט כי אינו צופה לראותה משתלבת בדגם הפאבלט של האייפון, כאשר לפיו יגרום שילוב זכוכית המגן החדשה לעיכובים חדשים שיסחבו את אפל להשקה מאוחרת אף יותר במהלך שנת 2015 במקום במהלך הרבעון הרביעי של השנה הנוכחית.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים