מחיר טאבלט ה-Xoom של מוטורולה נחשף. יקר או זול? תלוי איפה קונים

אין ספק שנכון לזמן בו נכתבות שורות אלה, הטאבלט החדש של מוטרולה מסתמן כטאבלט המעניין ביותר בשורות מחשבי האנדרואיד. מרבית הפרטים הטכנים כבר ידועים, אך המידע העסיסי והמעניין, דוגמת המחיר ותאריך ההשקה, מתחיל להיחשף בפנינו רק בימים האחרונים.

על פי הדלפה מ-Verizon, ה-Xoom עומד להימכר במחיר של 800 דולר ליחידה. מחיר לא זול יחסית ל-Galaxy Tab, אך כמובן שאין להשוות בין הנתונים של שני הטאבלטים.

מצד שני, הסיפור עוד לא נגמר: הדלפה נוספת, מרשת Best Buy, מגלה כי המכשיר יגיע עם 32 גיגה מובנים ויושק ב-17 לפברואר. עוד נמסר כי מלאי הטאבלטים אמור להגיע יום קודם לכן, ב-16 בפברואר, וביום ההשקה למחרת מתוכנת מסיבה גדולה בה ייחשף המכשיר ויימכר לכל דורש. אבל הפרט אולי הכי חשוב שטרם צוין הוא המחיר – Best Buy מתכוונת למכור את ה-Xoom במחיר מפתיע של 699 דולר – 100 דולר פחות מ-Verizon!

מדובר בחדשות מרעישות, ואפשר כבר כמעט להרגיש את הטאבלט בין האצבעות (טוב, רק אם תדמיינו ממש חזק). נקווה שההדלפות נכונות ושהמחיר ותאריך ההשקה אכן קרובים, כפי שרמזו לנו המדליפים. מה אתם אומרים? האם הייתם משלמים 700 דולר עבור הטאבלט הנחשק הזה?


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים