הוכרז: Xiaomi Mi Band – צמיד כושר שגם יפתח לכם את הסמארטפון עבור $13

צמיד הכושר Xiaomi Mi Band

חברת Xiaomi הכריזה אתמול על סמארטפון הדגל החדש והמרשים שלה Mi4, אולם הצליחה להפתיע אותנו דווקא עם צמיד הכושר Mi Band הנושא תג מחיר נמוך במיוחד של $13 (כ-45 שקלים). הצמיד הוכרז לקראת סופו של האירוע ובמהלך על גבול השערורייתי, כאשר הכריז מנכ”ל החברה “One more thing” (עוד דבר אחד) – מילים המזוהות יותר מכל עם מנכ”ל אפל סטיב גו’בס, כאלו שאף חברה רצינית בעולם הטכנולוגיה לא העזה להשתמש בהן עד אתמול.

אז מה תקבלו עבור $13? מה שכל צמיד כושר בשוק יודע לעשות. Xiaomi Mi Band עמיד במים, יודע לעקוב אחרי פעילות גופנית (הליכה וריצה) ואחר מהלך שנת המשתמש. עוד יוכל הצמיד לרטוט בהתאם לשעון המעורר ואפילו לשמש כמפתח לסמארטפון – המכשיר ייפתח רק כאשר הצמיד נמצא בקרבתו. לא ברור אם יכולת זו תהיה זמינה למכשירים נוספים מלבד אלו של Xiaomi עצמה.

לטענת החברה, צמיד ה-Xiaomi Mi Band מסוגל לעבוד כ-30 ימים מלאים על טעינה מלאה אחת, בהחלט נתון מרשים לעומת מרבית הצמידים החכמים של החברות המובילות. החברה מוכיחה שאין סיבה אמיתית לדרוש $99 ומעלה עבור צמידים חכמים, בעוד שעונים חכמים ומתקדמים בהרבה נושפים בעורפם. Xiaomi לא חשפה תאריך השקה, ולפי מסורת החברה – הצמיד יושק בסין בלבד וייעלם מן המלאי באופן מידי.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים