Samsung Galaxy Alpha נחשף בתמונות חדשות המאשרות מסך 4.7 אינץ’

Samsung Galaxy Alpha? תמונה: Tihnte

תמונות חדשות מספקות לנו הצצה ראשונה לסמארטפון הפרימיום הבא של סמסונג, Galaxy Alpha (לשעבר Galaxy F), במלוא הדרו. התמונות החדשות של Galaxy Alpha מגיעות משני מקורות אמינים שונים ומציגות אותו ליד סמארטפון הדגל הנוכחי של החברה, Galaxy S5. ניתן להתרשם שהסמארטפון החדש קטן ממנו משמעותית ובעל עיצוב מעט שונה.

הצצה לאחור

סמארטפון ה-Samsung Galaxy Alpha נראה כבעל עיצוב מרובע יותר מזה של S5, אך שאר האלמנטים, כולל גב דמוי עור, נותרו זהים. מסגרת המכשיר לפי המקורות עשויה ממתכת, כפי שסברו השמועות עד כה. מפרטו של Galaxy Alpha יהיה של מכשיר פרימיום עם ערכת השבבים Exynos 5 Octa מבית סמסונג, אולם השאלה המעניינת ביותר היא האם מסך ה-4.7 אינץ’ שלו יהיה בעל רזולוציה של 1920X1080 או 2560X1440, כלומר QHD – שכן רזולוציה גבוהה כל כך יכולה להיות מוגזמת עבור מסך שכזה. עד כה לא שמענו על חברה שמייצרת מסך QHD בגודל 4.7 אינץ’.

אין ספק שסמסונג נערכת עם ה-Galaxy Alpha לבואו של האייפון 6. בעוד הסמארטפון של צפוי להכיל מסך 4.7 אינץ’, העתידי של סמסונג קטן ל-4.7 אינץ’. זוהי הפעם הראשונה שסמסונג יורדת בגודל המסך במכשירי הדגל שלה. הפרטים כמובן לא אושרו, ולמרות שהמקורות הוכיחו אמינותם בעבר, אנחנו לוקחים אותם בעירבון מוגבל עד להכרזה הרשמית שאולי תתרחש כבר בחודש אוגוסט.


Samsung-Galaxy-S5-Alpha-live-photos-012


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים