הודלף: מפרט טאבלט ה-Topaz של HP Palm; תמונות ראשונות של הממשק

רק אתמול דיווחנו לכם על שלל פרטים חדשים לגבי הטאבלטים עליהם צפויה HP להכריז בעוד כשבועיים, וכבר הגיעו שתי הדלפות גדולות נוספות המספקות כמות פרטים חסרת תקדים אודות מחשבי הלוח מבוססי ה-WebOS.

החלק הראשון עוסק במפרט ה-Topaz, הגדול מבין שני המכשירים, ומספק לא מעט פרטים שכבר שמענו, אך גם לא מעט חומר חדש: הטופז צפוי להגיע עם מעבד Qualcomm Snapdragon MSM8660 בעל שתי ליבות Scorpion במהירות 1.2GHz, ליבת גרפיקה Adreno 220 התומכת בהאצת גרפיקת 2D ו-3D ותמיכה בכל טכנולוגיות הסלולר של דורות 2 ו-3, זיכרון RAM בנפח 512MB, אחסון פנימי בתקן eMMC בנפח של 16, 32 או 64 גיגה, מסך IPS בעל זווית צפייה רחבה בגודל 9.7 אינצ’ ורזולוציית 1,024×768, קישוריות WiFi b/g/n ובלוטות’, חיישנים (אקסלרומטר, מצפן וחיישן אור), חיבור MicroUSB, חריץ SIM, מצלמה קדמית עם חיישן 1.3 מגה-פיקסל וכמובן הגרסא החדשה של קישוריות-הנגיעה Touchstone עם Tap-to-Share, עליה סיפרנו לכם אתמול.

מלבד מפרט המכשיר, מצא צוות PreCentral במסמכים שהגיעו לידי האתר גם חומר מעניין לגבי ממשק WebOS בגרסתה הבאה: נראה ש-HP תוסיף למערכת מחוות מגע חדשות כגון נגיעה בשתי אצבעות ונגיעה-גרירה, אפשרות ל”קליק ימני” בנגיעה ארוכה (עד היום תפריט אפשרויות זמינות דרש שימוש במקלדת או באזור ייחודי), מקלדת וירטואלית בעלת אפשרויות מורחבות כמו דילוג בין שדות טקסט וגלישה קלה בין תווי טקסט שהוקלד, חלונות פופ-אפ ועוד.

לסיום נזכיר (שוב) כי ההכרזה הרשמית, על כל הפרטים והפריטים, צפויה להתרחש עוד כשבועיים, ב-9 בפברואר, וכמובן שכאן תוכלו להתעדכן בכל מה שיהיה לדעת.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים