מקורות בטאיוואן: סוני-אריקסון תוציא השנה מכשירי WP7; ה-Arc יעלה 550 אירו

בזמן שאתרים שונים ברחבי העולם מספקים זוויות ופרשנויות שונות לגבי הדו”ח הרבעוני-שנתי של סוני-אריקסון שפורסם בשבוע שעבר, סיפק אתר תעשיית האלקטרוניקה הטאיוואנית DigiTimes כמה פרטים מעבר לפרשנות המקומית שלו.

האתר, שהתמקד כצפוי בכך שעליית רווחיה של סוני-אריקסון על כל מכשיר (בממוצע) צפויה להיטיב עם יצרניות החומרה המקומיות, חשף כמה פרטים שרק הוא מסוגל לחשוף:

ראשית, מקורות בתעשייה אמרו לצוות האתר כי כוונתה של החברה הלונדונית לנסות ולהיכנס מחדש לשוק הסמארטפונים המייקרוסופטיים עם Windows Phone 7 מתקרבת להגשמה. מדברי בכירים בחברה במחצית השניה של 2010 ידענו כי היא שוקלת ברצינות להחיות את מכשירי ה-Windows בסדרת Xperia, אך במקביל נאמר לנו כל העת כי לא יהיה זה בזמן הקרוב (או בשנה הקרובה). עתה נראה כי החברה כבר עובדת עם יצרניות החומרה, מה שאומר שיש סיכוי שמכשיר WP7 ראשון מבית סוני-אריקסון יושק (או יוכרז) במחצית השניה של 2010.

שנית, המקורות מסרו כי בעקבות הפקת הלקחים מ-2010, בה איבדה החברה גם את מקומה בחמשת הגדולות של עולם הסלולר וגם את תדמיתה כאשפית ה-Feature-Phones, מתכוונת SE להשיק ב-2011 כמה דגמי טלפונים בסיסיים, שחלקם יצוידו במקלדות QWERTY ומסכי מגע וחלקם יהיו מכשירי Walkman. שיתוף-הפעולה השוודי-יפני מקווה לשווק בשנה הקרובה 10 מיליון יחידות של מכשירים אלה.

שלישית – וכאן מדובר בהפתעה שלילית שיש לקחת אותה בערבון מוגבל – האתר חושף כי מחירו הרשמי של ה-Xperia Arc, מכשיר האנדרואיד 2.3 שהוכרז ע”י סוני ב-CES וזכה לביקורות נלהבות (בלשון המעטה), צפוי לעמוד על 550 אירו (כמה אלפי שקלים – אין טעם לבצע המרה עכשיוית עם התנודות החדות בשער המטבע). כמובן שהמחיר הזה לא מתחשב בסובסידיות של ספקיות סלולר וייתכן כי הינו שגוי לחלוטין, אך לאור נסיוננו עם X10 (מכשיר האנדרואיד היקר ביותר ברוב מדינות אירופה) – בהחלט מדובר בנתון המעלה חשש כן.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים