דלף הסופרמן של מיקרוסופט: תמונות, מפרט ומועד השקה

טלפון הסלפי של מיקרוסופט, זה המכונה כעת “סופרמן” בטרם יוענק לו שם הבמה Lumia 730, יושק אצל ספקית הסלולר האמריקנית Verizon כבר החודש, כך עולה ממידע חדש שדלף לרשת בסוף השבוע. הדלפה נוספת חושפת את תמונותיו של המכשיר ואת המפרט הטכני שלו אשר מיועד לשוק הבינוני-גבוה.

יורשו של מכשיר הביניים Lumia 720 מהשנה שעברה עשוי להציג מפרט טכני ממוצע הכולל מסך 4.7 אינץ’ ברזולוציית HD 720p (צפיפות של 312 פיקסלים לאינץ’ בודד), מעבד מרובע ליבות 1.2GHz, זיכרון 1GB RAM, אחסון מובנה בנפח 8GB וסוללת 2000mAh.

על פי השמועות, מדובר במכשיר שיתמקד בצילומי סלפי, כשבחזית ישנה מצלמת 5 מגה-פיקסל (עם יכולות מיוחדות, כנראה). מאחור ממוקמת מצלמה המורכבת מעדשת Zeiss, חיישן 8 מגה-פיקסל ופלאש LED בודד – בניגוד לשמועות המוקדמות שטענו לחיישן ברזולוציית 6.5 מגה-פיקסל.

תמונה מודלפת שמקורה בקבוצות הדיון של אתר האינטרנט הסיני Baidu חושפת בנוסף את קיומה של גרסת Dual Sim, מה שנוקיה מאד אהבה לעשות עם מוצרי הביניים שלה. התמונות שחשף אתר WPCentral מוקדם יותר מציגות את הסופרמן כשהוא מריץ את גרסת התוכנה Lumia Debian Red המבוססת על מערכת ההפעלה Windows Phone 8.1 Update 1 שהושקה באחרונה עבור מפתחים.

lumia-730-Debian-Red


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים