גרסת קושחא של סמסונג ל-Android 2.2 חושפת את מפרט הטאבלט P1000

הטאבלט של סמסונג, אחד המכשירים היותר מדוברים לאחרונה בתחום, מתחיל לקרום עור וגידים לקראת החשיפה בתערוכת IFA בעוד מעט יותר משבועיים. גרסת קושחה ראשונה של אנדרואיד 2.2 למחשב הלוח המדובר הגיעה לפני יומיים לאתר Samsung-Firmwares, והיא חושפת כמה פרטים חדשים על המפרט:

ה-P1000 יצוייד במעבד תואם ARM11 במהירות 1.0GHz (או במלים אחרות: ה-Hummingbird), מסך 7 אינצ’ מסוג בלתי-ידוע ברזולוציית 480×800, מצלמה המסוגלת (כנראה) לצלם גם תמונות וגם וידאו ברזולוציית 2048×1536, מצלמה קדמית ברזולוצייה צנועה יותר של 240×320, קישוריות WiFi, בלוטות’ ו-GPS וממשק ההקלדה Swype. הערכות מדברות על כך שהוא יצא גם בקוריאה וגם בבריטניה בחודשיים הקרובים (רבעון 3), ובארה”ב ומדינות נוספות במועד בלתי ידוע.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים