הוכרז: Samsung Galaxy Note 4 עם מסך 5.7 אינץ’ ברזולוציית Quad HD

במסגרת תערוכת IFA 2014 הנערכת בעיר ברלין, חשפה סמסונג לפני דקות אחדות את Galaxy Note 4, הדור הרביעי לסדרת הפאבלטים המצליחה שהושקה ב-2011. כפי שחזו הדיווחים המוקדמים, מדובר במוצר מעניין למדי הכולל מפרט טכני מהחזקים שיש היום בשוק ומסך ענק ברזולוציית Quad HD.

כפי שניתן לראות בתמונה שבראש הכתבה, Samsung Galaxy Note 4 מזכיר מאד את מכשיר הדגל המיתולוגי Galaxy S II, אולם הוא בנוי בצורה קצת אחרת. תוך שהחברה שומרת על גב נשלף שעשוי חומר פלסטי גמיש, המסגרת של המכשיר עשויה מתכת. אם תרצו, מדובר למעשה בגרסה גדולה ומתקדמת יותר של Galaxy Alpha אותו חשפה החברה בחודש שעבר.

Galaxy-note4-penהפאבלט החדש של סמסונג מתהדר במסך Super AMOLED בגודל 5.7 אינץ’ – משמע, זהה בממדיו לזה של המכשיר הקודם בסדרה. אולם, רזולוציית התצוגה הורחבה ועומדת כעת על Quad HD, או 2K. השילוב הזה יוצר צפיפות מרשימה של 515 פיקסלים לאינץ’, ואנחנו בספק אם יורגש שוני כלשהו לעומת מכשיר ה-LG G3 לו רזולוציית תצוגה זהה, אך על גבי מסך בגודל 5.5 אינץ’.

גם הפעם משיקה סמסונג שתי גרסאות שונות למוצר. הדגם הראשון (N910C) כולל את ערכת השבבים Exynos 5433 שמייצרת סמסונג בעצמה, עם מעבד 64 ביט מרובע ליבות בארכיטקטורת big.LITTLE (בשעת מאמץ יופעלו ארבע ליבות Cortex A57 ואילו בשעת מנוחה יופעלו ארבע ליבות Cortex A53) והמאיץ הגרפי Mali-T760. דגם זה כולל 4 ליבות שירוצו בתדר שעון 1.9GHz וארבע ליבות נוספות שירוצו בתדר שעון 1.3GHz.

הדגם השני (N910S) יופעל באמצעות ערכת השבבים Snapdragon 805 של קוואלקום, עם מעבד מרובע ליבות בתדר 2.7GHz והמאיץ הגרפי Adreno 420. לשני הדגמים זיכרון 3GB RAM. עוד כולל המפרט של המכשיר רכיב אחסון עם אפשרויות נפח של 32GB ואפשרות הרחבה על ידי כרטיס חיצוני microSD בנפח מקסימלי של 64GB, סוללת 3220mAh המאפשרת טעינה מהירה עד ל-50% תוך חצי שעה בלבד.

מאחור ישנו מערך צילום הכולל חיישן 16 מגה-פיקסל, מייצב תמונה אופטי ופלאש LED כפול בשתי טמפרטורות צבע. יכולת צילום וידאו האיכות Ultra HD 4K גם הן אפשרות המגיעה עם המכשיר, כאשר מלפנים ממוקמת מצלמת סלפי עם עדשה רחבה המספקת זווית צילום של עד 120 מעלות עם חיישן ברזולוציית 3.7 מגה פיקסל ומפתח צמצם של f/1.9.

Samsung-Galaxy-Note-4-1

בדיוק כמו במכשיר הדגל Galaxy S5, הפאבלט החדש כולל חיישן ביומטרי לקריאת טביעות אצבע כחלק ממקש הבית שמתחת למסך, כשבנוסף ישנו אותו מד דופק בסמוך למצלמה. לכך הוסיפה סמסונג גם חיישני קרבה, עינית IR וחיישן UV (אולטרה סגול).

עט ה-S-Pen מקבל גם הוא שדרוג עם הדגם החדש של המכשיר ומציג מספר פונקציות שנועדו לעזור בעבודה עם קבצים. פונקציית ה-Smart Select תאפשר בחירה מהירה של קבצים ממקומות שונים באמצעות העט בקלות, ממש כפי שמתבצע הדבר במחשב.

המכשיר יגיע בצבעים שחור, לבן, זהב וורוד החל מחודש אוקטובר לשווקים ברחבי העולם. מידותיו: רוחב- 78.6 מ”מ, גובה- 153.5 מ”מ, עובי- 8.5 מ”מ ומשקלו- 176 גרם.

Samsung-Galaxy-Note-4-3


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים