אינטל חוברת לבית האופנה Opening Ceremony ומציגה צמיד חכם ואופנתי

ענקית השבבים אינטל חוברת לבית האופנה Opening Ceremony וחושפת את המוצר הלביש הראשון מתוצרתה. MICA (ר”ת My Intelligent Communication Accessory) הינו צמיד חכם שעוצב בקפידה על ידי בית האופנה המוערך ופונה בעיקר לקהל הנשי. תצוגת המכשיר עשויה זכוכית ספיר ועל גביה יוצגו התראות שונות כמו: קבלת הודעות SMS, תזכורות עבור אירועים ופגישות ועוד.

Intel-MICA-2בדומה למכשיר ה-Samsung Gear S, עליו הכריזה סמסונג לאחרונה, יציע הצמיד תקשורת סלולארית, כך שיוכל לתפקד כמכשיר נפרד ללא תלות במכשיר הסמארטפון ויתמוך בטעינה אלחוטית.

כיאה למוצר שעוצב בבית אופנה גדול, יוצע הצמיד בשני עיצובים מעניינים, הראשון בהם מכוסה עור נחש מים שחור, פנינים סיניות ואבני חן ממדגסקר והאחר מצופה בעור בעור נחש מים לבן, אבן “עין נמר” מדרום אפריקה ואבני אובסידיאן שחורות (לבה שחורה) מרוסיה. השעון יתומחר במחיר של כ-1,000 דולרים ויוצע בחנויות של בית האופנה Opening Ceremony ו-Barneys.

נכון לשלב זה החברה לא מציינת את מפרטו המלא של המכשיר או אפילו איזו מערכת הפעלה יריץ, אולי בשל הסיבה שלקהל אליו הוא מיועד, מידע זה פחות חיוני וחשוב. לאור ההתקדמות המשמעותית שחווה שוק הטכנולוגיה הלבישה בחודשים האחרונים אנו עשויים לראות שיתופי פעולה נוספים בין בתי אופנה לחברות טכנולוגיה. הצמיד ייחשף לראשונה בתערוכת אביב/קיץ 2015 של בית האופנה שתתקיים בניו יורק.

 

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים