דיווח: דגמי iPhone 6 יכילו פונקציית שיאפשרו שימוש ביד אחת

אייפון 6 ו-iWatch (אילוסטרציה). מקור תמונה: Martin Hajek, טוויטר: deplaatjesmaker@

לקראת אירוע ההכרזה המיוחד אותו מתכננת אפל לקיים ביום שלישי הקרוב, 9 בספטמבר, נחשפים אט אט פרטים נוספים אודות המכשירים הצפויים להחשף ואף תכונות ופונקציות מיוחדות להם יזכו. באירוע ההכרזה הקרוב, צפויה אפל לחשוף שני דגמים של iPhone 6, האחד עם מסך 4.7 אינץ’ והשני עם מסך 5.5 אינץ’. על פי הניו-יורק טיימס, יזכו מכשירים אלו לפונקציית “שימוש ביד אחת” שתאפשר ביצוע פעולות בקלות למרות גודלו הפיזי של המכשיר.

הצצה לאחור

פרטים נוספים אודות יכולות פונקציית השימוש ביד אחת טרם נחשפו, אך במידה והדיווח מהימן, לא תהיה אפל החברה הראשונה שמבצעת זאת. סמסונג, LG ואפילו Huawei משתמשות בפונקציות דומות במכשירי הסמארטפון שלהן, כאשר כל אחת מבצעת זאת בדרך ייחודית משלה, כך שעל אפל להיות מעט יצירתית בכדי להציג חידוש או דרך תפעול חדשה.

עוד נמסר בדיווח כי השעון החכם מבית אפל, ה-iWatch, צפוי להצטייד בחיישנים מתקדמים, דוגמת מד דופק מדויק הרבה יותר מזה ששילבה סמסונג במוצריה עד כה. פרטים אלו עוד לא אושרו על ידי מקורות אחרים, אך עיתון הניו-יורק טיימס הינו מקור בעל מוניטין גבוה שהוכיח את עצמו לא פעם בעבר. את כל הפרטים נקבל מאפל בעצמה ממש בקרוב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים