HTC DESIRE Z, DESIRE HD הוצעו למכירה באתר אמזון

בתאריך 16/02/2010 הכריזה חברת HTC הטאיוואנית על מכשיר חדש בשם Desire. אותו מכשיר הציג נתונים טכניים מרשימים ובכך חידש את השוק ונתן ל-HTC עוד נתח שליטה על שוק האנדרואיד העולמי. מסתבר שהחברה הטאיוואנית מתכוונת לנצל את הצלחת המכשיר עד תום ולהטמיע את שמו במכשיריה הבאים, וכך ליצור סדרת מותג של מכשירים (בדומה למה שעשו מוטורולה וורייזון ל-Droid).

כאן מגיעים ה-Desire Z (שם קוד: Vision) וה-Desire HD (שם קוד: Ace). זו לא הפעם הראשונה ששמענו על המכשירים הללו – בעצם, כבר ראינו תמונות, שמענו פרטים ואפילו הצגנו סרטונים המראים את המכשירים. עכשיו רק נשאר למכור אותם, וכאן בא אתר המכירות העולמי Amazon לעזרתינו. בסניף הבריטי של הרשת עלו לאחרונה עמודי מכירות של שני מכשירים מבית HTC שטרם הוכרזו (כן, ניחשתם את זה) – Desire Z ו-Desire HD, שניהם ללא תמונות או מפרטים. המכשירים הוסרו במהירות מהאתר בעקבות פנייה של HTC.

ה-Desire HD, המתהדר לפי השמועות במסך 4.3 אינץ’ ברזולוציית WVGA, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם פלאש LED כפול וצילום וידאו באיכות HD 720p, חיבור אוזניות 3.5 מ”מ וחיבור MicroUSB, אך ללא HDMI, בא עם תג מחיר של £415 (2600 ש”ח בקירוב), אך לא צוינו לגביו פרטים חדשים מלבד תאריך יציאה של הראשון באוקטובר.

ה-Desire Z, המצוייד במקלדת QWERTY ולפי השמועות גם במעבד במהירות 1GHz, מסך בגודל 3.7 אינץ’ ורזולוציית WVGA, בא עם תג מחיר של £455 (2850 ש”ח בקירוב) וללא פרטים נוספים, מה שנראה הגיוני בהתחשב בכך שלא ראינו שום מידע אודותיו מ-HTC (לעומת מסיבת העיתונאים הקרבה שתדבר על ה-Desire HD).

אין ספק ש-HTC מתכננת משהו גדול להמשך השנה, ולא משנה אם מדובר בסמארטפונים מתקדמים או מכשירי Low-End – החברה הטאיוואנית רוצה להשתלט על השוק. אז לפני שאתם קופצים לקנות את המכשיר הבא שלבכם חפץ בו, חכו עד סוף השנה לראות מה מעלה HTC לבמה, ואם ספקיות הסלולר הישראליות תואלנה בטובן, אולי נוכל לקבל את המכשיר במהירות. הרי מה מחמם את לבכם יותר מאשר לראות את ממשק ה-Sense בשפת הקודש?

(צילום מסך: Electricpig)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים