גולן טלקום מכריזה על חבילה ללא הגבלה לשיחות, הודעות וגלישה בחו”ל

במסיבת עיתונאים שנערכה לפני זמן קצר ברמת גן הכריזה גולן טלקום על שינוי האופן בו מנוהלות חבילות הסלולר בחו”ל. “כיום ישנו קנס בכניסה לתכניות בחו”ל”, מציין מנכ”ל החברה, מיכאל גולן, “זאת כדי לקבל את ה’זכות’ לשלם מחיר נמוך יותר לדקת שיחה בשיחות יוצאות בזמן השהיה מחוץ לישראל”. גולן הציג מספר סקרי שוק שנעשו לאחרונה, לפיהם עלות חבילת שיחות+גלישה בחו”ל עומדת כיום על בין 300 ועד 500 שקלים, גם אם הנסיעה היא לימים בודדים בלבד.

“אנחנו רוצים לבטל את עלות החבילות בזמן נסיעה לחו”ל”, מדגיש גולן וכבר החל מהיום, הופכת גולן טלקום את חבילות השיחות, ה-SMS והגלישה בזמן השהיה בחו”ל לחלק מהחבילה הסטנדרטית שלה המוצעת ללא הגבלה עבור 99 ש”ח לחודש. משתמשי חבילת ה-99 ש”ח הקיימת ישודרגו באופן אוטומטי לתמיכה בהצעה החדשה, כאשר בעלי חבילות מבצע אחרות ישודרגו אוטומטית עם תום המבצע או במידה ויבחרו לעבור באופן מיידי לחבילת ה-99 ש”ח.

אינטרנט ללא הגבלה בחו”ל יהווה חלק מהחבילה, כאשר הלקוחות יקבלו נפח גלישה ללא הגבלה עם האטה לאחר 6GB. נציין כי נפח הגלישה הינו כולל, כלומר, לא מוצע נפח גלישה נוסף עבור שימוש בחו”ל, אלא הנפח ייספר מחודש בחודשו בין אם הלקוח בישראל או בחו”ל.

החבילה החדשה של גולן עם התמיכה בשיחות, SMS וגלישה בחו”ל ללא הגבלה מכסה בשלב זה 16 מדינות באירופה בלבד, ארבע מהן נתמכות כבר היום: ספרד, אנגליה, צרפת ותורכיה, כאשר היתר יגיעו בהמשך והן: אירלנד, יוון, הונגריה, איטליה, מלטה, ניו-זילנד, פורטוגל, הולנד, גרמניה, רומניה, דרום-אפריקה וצ’כיה.

מפת הכיסוי של גולן טלקום בחו"ל בחבילה ללא הגבלה
מפת הכיסוי של גולן טלקום בחו”ל בחבילה ללא הגבלה

הגבלה אחת שמציין מיכאל גולן בזמן הצגת התכנית החדשה הינה כי בשנה קלנדרית אחת ניתן לנצל את החבילה בחו”ל עד ל-45 ימים ומעבר לכך יש לשלם מחיר נוסף ונמוך, לדבריו. הגבלה נוספת בחבילה מציינת כי שיחות מקומיות בחו”ל בתוך המדינה ייעשו בעלות נוספת, אולם לא ניתנו בשלב זה נתונים נוספים אודות עלויות שמעבר לחבילת הבסיס


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים