מסתמן: HTC תוותר על השקת שעון חכם

נכנעת בתחרות עוד לפני שהתחילה להתמודד: מקור המקורב לחברת HTC סיפר לכתב אתר הטכנולוגיה PocketLint כי יצרנית הסלולר HTC החליטה לוותר על השקת שעון חכם בעתיד הקרוב. כזכור, שמועות רבות פקדו את הרשת בשבועות ובחודשים האחרונים ונגעו להשקת מוצרים לבישים של החברה במהלך כנס IFA שנערך בשבוע האחרון בברלין, כאשר ליצרנית הסלולר הטיוואנית אכן היו תוכניות לייצור מוצר לביש. כעת נראה שהוחלט לוותר על הרעיון.

אף שלמקור אין תשובה מדויקת לשאלה המסקרנת מדוע החליטו לוותר על השקת השעון החכם, הוא מציין כי לדעתו ביטול זה מגיע עקב העובדה כי השקת שעון כזה היא סיכון מבחינה תקציבית, ובמיוחד לאור המצב הכלכלי ההפכפך בו נמצאת חברת HTC בשנים האחרונות, כאשר אין למוצר הפוטנציאלי שום גימיק מיוחד שיגרום למשתמשים לקנות דווקא אותו ולא את זה של מתחרותיה.

במקור תוכנן השעון החכם של HTC להיות מבוסס על שעון ה-Toq עליו הכריזה יצרנית השבבים האמריקאית קוואלקום לפני כשנה, אך השקת פלטפורמת המוצרים הלבישים של גוגל, Android Wear,  הרסה את המומנטום של HTC וגרמה, כפי הנראה, לביטול השקת המכשיר.

בניגוד לשוק הסלולר, בו חברת מצליחה HTC להרשים כל פעם מחדש עם מכשיריה לסדרת ה-One, נראה כי החליטה החברה לוותר על שוק השעונים החכמים, בו שולטות סמסונג וסוני בשנים האחרונות, כאשר LG, מוטורולה וככל הנראה גם אפל עומדות להיכנס לתחרות הקשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים