הוכרז: iPhone 6 Plus – מסך בגודל 5.5 אינץ’ ורזולוציית Full HD

לאחר המתנה רבה, חשפה הערב חברת אפל את מכשיר האייפון 6 עם ריענון משמעותי בצד המסך. בעוד הדגם הבסיסי מגיע עם מסך בגודל 4.7 אינץ’, אנו עדים גם לכניסתה של החברה לתחום הפאבלטים הודות למכשיר חדש בשם iPhone 6 Plus בעל מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציית Full HD 1080p.

אף שמסך ה-iPhone 6 Plus גדול באופן משמעותי מזה של הדגמים הקודמים, אפל הצליחה לשמור על יחס תצוגה של 16:9, כך שכל האפליקציות שהותאמו לדורות הקודמים יוצגו בצורה זהה גם על הדגם החדש. התצוגה כמובן שלא תימתח, אך תאפשר הצגה של הרבה יותר פרטים בפריים אחד.

מתחת למכסה המנוע כולל iPhone 6 Plus את המילה האחרונה של אפל בתחום החומרה: ערכת השבבים החדשה Apple A8. החברה ציינה כי החומרה המשופרת תציע כוחות עיבוד טובים בכ-25 אחוזים, כשבנוסף נרשם שיפור של כ-50 אחוזים בביצועי המאיץ הגרפי, בהשוואה לדגם הקודם. iPhone 6 Plus יגיע בעובי של 7.1 מ”מ בלבד כאשר קדמת המכשיר תהא עשויה זכוכית מחוזקת, וחלקו האחורי יהיה עשוי מאלומיניום שאינו מחליד.

iphone-6-thin

המצלמה האחורית של iPhone 6 Plus כוללת חיישן ברזולוציית 8 מגה-פיקסל שלצידו פלאש LED. מלבד זאת, רכיב הצילום יגיע עם מייצב תמונה אופטי שיאפשר לכידת תמונות איכותיות בתנאי תאורה בעיתיים ויבטל את הרעידות בעת צילום וידאו. באמצעות המצלמה האחורית ניתן יהיה לצלם וידאו ברזולוציית 1080p בקצב של 30fps או 60fps. יכולת הצילום בהילוך איטי שופרה גם כן וכעת ניתן לצלם וידאו בקצב של 240fps.

iPhone 6 Plus יגיע כמובן עם מערכת ההפעלה החדשה iOS 8 ואף יכלול פיצ’ר חדש בשם Reachability, המותאם למכשירים בעלי מסך גדול. היכולת החדשה תופעל על ידי לחיצה כפולה על מסך הבית ותאפשר החלקה של התצוגה כולה כלפי מטה במטרה לאפשר למשתמש להגיע בקלות לכפתורים הנמצאים בחלקו העליון של המסך. אפל הציגה בהכרזתה גם מצב תצוגה אנכי כאשר המכשיר מוטה על צידו.

על מנת שבעליו של iPhone 6 Plus יוכלו להנות משירות התשלומים החדש שהשיקה אפל, מצויד המכשיר גם ברכיב NFC שיאפשר זיהוי מהיר ותשלום מאובטח בבתי עסק שונים. על אבטחת השירות יהיה אחראי בין היתר חיישן טביעות אצבע הממוקם על לחצן הבית: רכיב ה-NFC יעביר נתוני אשראי רק לאחר זיהוי טביעת האצבע של המשתמש.

מכשיר הפאבלט יהיה זמין בשלושה צבעים: זהב, אפור וכסוף. מחירו ההתחלתי עומד על 299 דולרים עבור גרסת ה-16GB, ומגיע עד ל-499 דולרים עבור גרסת 128GB – זהו נפח האחסון הגבוה ביותר שהוצע באייפון עד כה. כל המחירים הללו מותנים בחתימת חוזה למשך שנתיים. ההזמנה המוקדמת נפתחת ב-12 בספטמבר ויחידות ראשונות יגיעו אל בעליהן החל מ-19 בספטמבר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים