מנכ”ל נוקיה: ב-11 בפברואר נחשוף את הצעד הבא שלנו

חרושת השמועות סביב הכרזותיה הקרובות של חברת נוקיה כבר הספיקו לנבא כל דבר אפשרי, ולמען האמת די נמאס לנו מהן כבר. השמועות אודות N9 מדברות על מערכת הפעלה מהפכנית המורצת על גבי מפלצת חומרה מכוכב אחר. בינתיים יש לקחת את אלו בערבון מוגבל, שכן עוד לא קיבלנו ולו פרט אחד אודות המכשיר הזה מגורם רשמי מטעם נוקיה או אינטל, שיש לה חלק נרחב ביותר בפיתוח מערכת ההפעלה MeeGo.
.
בכנס סיכום הרבעון הרביעי של 2010 שנערך אתמול, דיבר המנכ”ל הטרי סטיבן אלופ אל מול המשקיעים, סיפר קצת על עצמו ועל הסתגלותו בחברה, על הצלחתה היחסית של Ovi Store ועל משוב חיובי שמתקבל מלקוחות החברה. בסיום דבריו, ציין אלופ שב-11 בפברואר, קצת לפני תערוכת MWC בברצלונה, תחשוף חברת נוקיה בפני הציבור את הצעד הבא שלה.

כזכור, לפני קצת יותר משבועיים דיווחנו על כך שנוקיה הודיעה על השתתפותה בתערוכת MWC, אלא שמאז נוספו כמה פרטים והחברה כבר פרסמה כי חלקה בתערוכה יסתכם אך ורק בסביבת הפיתוח Qt. כנראה שבימת הכנס בברצלונה, בדיוק כמו בשנה שעברה בה הוכרזה מערכת ההפעלה MeeGo, לא מספיקה לנוקיה, והיא רוצה תשומת לב גדולה יותר במועד נפרד.

מהירי המחשבה יכלו בוודאי לשים לב תוך כדי קריאה לתאריך הלא כל-כך רגיל עליו מדבר מנכ”ל נוקיה – הפלינדרום 11.02.2011. אין לנו מושג אם מדובר בצירוף מקרים או במעשה מכוון על מנת לחרוט את התאריך בזיכרון המתעניינים, כפי שניסו מספר חברות (לדוגמא: מודו) לעשות ב-10/10/10. מה שבטוח – אנחנו נהיה פה כדי לדווח על כך.

(מקור: Nokia Conversations)


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים