גבו של מכשיר ה-Nexus 9 מבית HTC נחשף בתמונה ראשונה

אין זה סוד שענקית שירותי הרשת גוגל עומלת נמרצות על מכשירים חדשים למותג הנקסוס הפופלרי. אחד מהם, כך מספרים דיווחים קודמים, הוא מכשיר טאבלט פרי שיתוף פעולה עם היצרנית הטיוואנית HTC. היום, הודות להדלפה שמפרסם המדליף upleaks@ בחשבון הטוייטר הפרטי שלו, אנו נחשפים לתמונה ראשונה של מה שעשוי להיות טאבלט ה-Nexus 9.

חלק מהשמועות והדיווחים הקודמים רמזו כי גוגל תעשה שימוש בניסיון הרב שצברה היצרנית הטיוואנית עם ליין מכשירי ה-One ותבחר בגוף מתכתי דומה גם עבור הטאבלט החדש. אולם, נדמה כעת שלשתיים תוכניות מעט שונות, ומהתמונה המודלפת ניתן להניח כי מדובר בחומר פלסטי המשווה מראה לשני מכשירי הנקסוס הקודמים בסדרה. בדומה למכשירים האחרונים בסדרה, לוגו המותג מתנוסס אופקית לגוף המכשיר ואילו הלוגו של היצרנית קטן יותר וממוקם בתחתית.

אין זו הפעם הראשונה שאנו מתוודים לקיומו של המכשיר. דיווחים קודמים חשפו מפרט הכולל  מסך 8.9 אינץ’ ברזולוציית Quad HD, ערכת השבבים Tegra K1 עם מעבד מרובע-ליבה 2.5Ghz, זיכרון פנימי 4GB RAM ונפח אחסון מובנה של 16GB או 32GB. כמו כן, המכשיר צפוי להריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת L החדשה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים