מכשיר צדפה חדש של בלאקברי בשם 9670 נחשף בסימולטור למפתחים

אין ספק שחברת RIM הקנדית ידעה זמנים יפים יותר. בזמן שמכשירי אנדרואיד ואייפון קוצרים נתח שוק עצום, היא מאבדת את השליטה שלה ומאחרת מבחינה טכנולוגית, עם מכשירים איטיים שחלק גדול ממשתמשיהם רוצה לעבור למערכת הפעלה אחרת. החברה רק הכריזה לא מזמן על סמארטפון ה-BlackBerry Torch, וכבר הוא מקבל כמה וכמה ביקורות שליליות בעקבות מסך המגע בעל הרזולוציה הנמוכה.

עתה נכנס עוד שחקן לזירה – BlackBerry 9670, מכשיר בעל מבנה צדפה שנחשף בסימולטור למפתחים. המכשיר, המריץ את מערכת ההפעלה החדשה BlackBerry 6 OS, יגיע על פי הסימולטור עם 4 ג’יגה-בייט של זיכרון פנימי, מצלמת 5 מגה-פיקסל ומקלדת QWERTY מלאה, בהמשך למסורת הארוכה של מכשירי ה-BlackBerry. ומה לגבי מסך מגע? אי אפשר לומר ב-100% שלא יהיה למכשיר מסך מגע, אך בעקבות מבנה הצדפה שלו זה יהיה הניחוש המושכל שלנו.

RIM זקוקה להפתעה של ממש כדי לחזור לקדמת הבמה, ועד שנראה סמארטפון רציני למשתמש הרגיל, קשה יהיה להתחרות בסגנוניות של אפל או הקדמה של גוגל ושותפותיה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים