אושרה הצעת חוק לשידורי עידן+ באינטרנט

הצעת החוק של השר גלעד ארדן לשידור ערוצי עידן+ גם באינטרנט אושרה היום פה אחד בוועדת שרים לחקיקה. הדבר אומר שבקרוב נוכל לצפות בשידורי הערוצים: 1, 2, 10, 33 ו-99 דרך האינטרנט וללא תשלום. התזמון לאישור ההצעה חשוב במיוחד, שכן בקרוב צפויים להתרחב שידורי עידן+ עם ערוצים נוספים.

שידורי עידן+ היו עד היום אפשריים לצפייה באמצעות מקלט בלבד, מה שהפך את הצופים לתלויים בקליטה באזור בו הם נמצאים. החוק יחייב את הרשות השנייה להקים אתר אינטרנט שיאפשר לכל אזרח גישה לצפייה בערוצי עידן+. מעתה לא נצטרך מקלט או אנטנה על מנת לצפות בערוצים והצפייה מהמחשב תהיה קלה ופשוטה מאי-פעם.

ערוצי עידן+ נועדו להגביר את התחרות מול הטלוויזיה הרב-ערוצית של חברות הכבלים והלווין. הצעת החוק שאושרה היום כוללת בתוכה סעיף משמעותי מאוד עבור הפוטנציאל לתחרות עתידית, לפיו גורמים מסחריים יוכלו להפיץ לציבור את ערוצי עידן+ בתנאי שהפצת השידורים תיעשה כמות שהם בארץ, בזמן אמיתי, בצורה רציפה וללא עריכה או קבלת תמורה. הדבר מאפשר פתח לחברות תקשורת להיכנס לתחום הטלוויזיה דרך האינטרנט ולהתחרות בהוט ויס.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים