HTC לא עובדת על מתחרה לאייפד – לפחות לא כרגע

HTC היא ללא ספק אחת החברות היותר מעניינות בתחום המכשירים הניידים החכמים. היצרנית הטאיוואנית שהפכה תוך מספר שנים משם אסייתי זול לאחת מספקיות הטלפונים היוקרתיות בעולם מושכת לא מעט תשומת לב בכל מהלך שלה. לכן, חשוב לה מאוד להסתכל על מה היא דורכת לפני שהיא עושה צעד כלשהוא – אחרי הכל, גם פסיעה בודדה בתוך צואת כלבים משאירה את הנעל מלוכלכת לנצח.

הנושא עליו מדובר במקרה זה הוא מחשבי לוח. השנה הנוכחית הלוא כבר הוגדרה כשנת הטאבלטים, וכל חברה המכבדת את עצמה כבר הציגה בדרמטיות את הניסיון שלה להתחרות ב-iPad של אפל. חוץ מ-HTC, כמובן. הסיבה, לפי היחצ”ן ומנהל הקהילות המקוונות של החברה, אריק לין, היא שהחברה לא מתכוונת לשכשך בתוך שלולית של צפרדעים כל עוד אין לה אחת עם כתר על הראש. “אנחנו תמיד בוחנים את הנושא, אך נכון לרגע זה הרעיון הוא שכדי להצליח עם טאבלט, צריך משהוא משכנע מלבד התצורה עצמה. עלינו למצוא את השימוש המשכנע הזה, הסיפור המשכנע הזה, או התכונה המשכנעת הזו – ולא נעשה כלום עד שנמצא את זה”, אמר לין לאתר הגאדג’טים Pocket-lint. “ראית איך בתערוכת Computex הוצגו 80 טאבלטים מבוססי אנדרואיד. אם נשחרר גם אנחנו טאבלט מבוסס אנדרואיד, נהיה בסך הכל מוצר אחד בין 81. אם יהיה לנו איזה מאפיין יוצא דופן, הדבר יעזור לנו להתבלט מעל כולם. החיפוש אחרי הדבר הזה ידרוש עוד הרבה עבודה”.

במלים אחרות – HTC לא תשיק השנה טאבלט, פשוט בגלל שיש כרגע יותר מדי טאבלטים. אין פירוש הדבר שהיא אינה עובדת על מכשיר כזה – להיפך. רוב הסיכויים הם שהחברה עובדת במרץ על מחשב לוח ל-2011, שיכיל ג’וקר כלשהוא שיעניק לה מעמד דומה לזה ממנו נהנית כיום אפל.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים