חשיפה ראשונה: Project Zero הוא הדבר הגדול הבא של סמסונג

דיווח המגיע מאתר SamMobile, בעל היסטוריה עשירה של מידע אמין בנוגע לסמסונג, חושף לראשונה את הפרוייקט הגדול הבא של סמסונג בתחום המובייל: Project Zero (פרויקט אפס). לפי מקורות האתר מדובר בשם הקוד לסמארטפון הדגל הבא של החברה – Samsung Galaxy S6. סביר להניח שמכשיר הדגל הבא לא יושק לפני פברואר 2015, אבל בסמסונג כבר עובדים עליו במלוא המרץ והוא הולך להיות “הדבר הגדול הבא” שלה.

בחברה מתכננים להתחיל מאפס עם ה-Galaxy S6

האתר לא הצליח להשיג פרטים אודות עיצוב ומפרט ה-Galaxy S6, מכיוון שהוא נמצא עדיין בשלבים ראשונים של פיתוח. מה שכן אפשר ללמוד מהשם, Project Zero, הוא שסמסונג נערכת למשהו אחר ממה שאנו רגילים לו מהחברה בשנים האחרונות. מכשירי הדגל השונים של סמסונג תמיד קיבלו שמות קוד לפי אותיות, לדוגמה: Project J ל-Galaxy S4 ו-Project K ל-Galaxy S5. אז למה בחרו באפס? מכיוון שבחברה מתכננים להתחיל מאפס עם ה-Galaxy S6.

סמסונג התקשתה לרגש אותנו עם סמארטפון ה-Galaxy S5, שהיה מוצלח אבל הרגיש רק כתוספת קטנה למתכון דומה. הדבר התבטא גם בדוחותיה הכספיים של הרבעון הקודם, שם הראו מכירותיה חולשה. לשמחתנו, סיימה החברה את השנה עם מומנטום חיובי בזכות ה-Galaxy Note 4, שנמצא אצלנו כעת בסקירה, ומצליח לראשונה אחרי מספר סמארטפונים לרגש אותנו עם איכות בנייה גבוהה. וכך גם סדרת ה-Alpha החדשה. אנחנו מצפים מיצרנית מובילה כמו סמסונג להרשים אותנו ולספק משהו יחודי ולזה, כך נראה, מכוונים בחברה עם ה-Galaxy S6.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים