אנדרואיד 5.0 תגיע לסמארטפון ה-LG G3 עוד השבוע (אם אתם גרים בפולין)

ענקית האלקטרוניקה LG הודיעה הבוקר (א’) כי תחל בהפצת הגרסה החדשה ביותר של מערכת ההפעלה אנדרואיד, Lollipop 5.0, למכשיר הדגל שלה – LG G3. העדכון יגיע השבוע לשוק הפולני בלבד, כאשר בחברה מציינים כי בהמשך יתבצע העדכון גם בשווקים נוספים, אם כי מועדים ספציפיים לעדכון זה טרם נמסרו.

“אנו ב-LG מתחייבים לספק ללקוחותינו את חווית המובייל הטובה ביותר והפיכת אנדרואיד 5.0 לזמינה עבור בעלי מכשירי ה-G3 כמה שיותר מהר הינה עדיפות ראשונה עבורנו”, ציין נשיא ומנכ”ל חטיבת המובייל בחברה, יונג-סוק פארק, “התכונות והשיפורים החדשים באנדרואיד 5.0 יציגו חווית משתמש חדשה לחלוטין במכשירי ה-G3 שתהיה אף משובחת מזו הקיימת”.

טרם הספיקה LG לצאת בהכרזה, הופיעה הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה בפורום המפתחים XDA-Developers עבור גרסה ספציפית של המכשיר (F400S), כאשר סרטון וידאו המציג את מכשיר ה-LG G3 המריץ את מערכת ההפעלה Android Lollipop 5.0 כבר הופץ על-ידי משתמש מויאטנם.

אנדרואיד 5.0 מציגה מגוון רחב של שיפורים, בהם עדכונים ויזואליים ושיפור מערך האבטחה במכשירים דרך נעילת המכשיר על אפליקציה ספציפית ומנגנון נעילה משודרג, המאפשר פתיחת הנעילה של המכשיר על ידי מכשיר אנדרואיד אחר בבעלותו של המשתמש הנמצא בקרבת מקום. ב-LG מציינים כי השעונים החכמים G Watch ו-G Watch R שניהם יוכלו לבצע את פתיחת המכשיר באמצעות שימוש בבלוטות’.

LG כנראה תהיה הראשונה להשיק את הגרסה החדשה של אנדרואיד בעולם במכשיר שאינו משתמש בערכה הבסיסית של אנדרואיד, אולם מאחר ומדובר בשוק בודד בלבד (פולין), כל שנוכל לעשות הוא לשבח את הפולנים על העבודה המהירה בהתאמתה ל-G3 ולקוות שגם בשווקים אחרים ועבור דגמי מכשירים אחרים, נזכה לראות עדכונים דומים עד סוף השנה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים