דגם אלחוטי תומך בלוטות’ של Beats Solo 2 דולף לרשת בחסות ה-FCC

מקור: FCC

עדות ראשונה לשיתוף הפעולה בין אפל לרכש הטרי Beats מגיעה בדמותו של רישום ברשות הפיקוח הפדרלית (FCC) בארה”ב, בו נראה דגם חדש של אוזניות ה-Beats Solo 2 עם תמיכה בקישוריות Bluetooth 4.0 LE, זו תאפשר חיבור למכשירים ניידים ללא צורך בכבלים.

מדובר בשדרוג לדגם אוזניות הקשת הפופולארי ביותר של החברה, אשר גרסה חדשה שלו הגיעה בחודש מאי האחרון במחיר של 200 דולר. הדגם החדש המוצג במסמכי ה-FCC לא נראה כי עבר שינוי ויזואלי כלשהו ויתכן כי מדובר בתוספת אפשרות האזנה ללא שימוש בכבלים בלבד. מדובר באופציה אטרקטיבית למדי, שכן אוזניות הבלוטות’ האלחוטיות שמציעה כיום ביטס מגיעות ברמת מחיר גבוהה בהרבה של 379 דולר עם דגם ה-Beats Studio.

על גב האריזה לדוגמה שהופיעה במסמך, ניתן לראות את כתובתה של אפל כרמז אפשרי למעורבתה בדגם האוזניות החדש. ניתן להניח כי מעצביה של אפל לא לקחו חלק בדגם זה וכי מדובר בשדרוג קל בלבד. שמה של אפל צפוי שיופיע במיקום כלשהו על גבי אריזת האוזניות, כבעלת הבית של ביטס מאז השלימה את הרכישה ששוויה נאמד ב-3 מיליארד דולר.

גב אריזת Beats Solo 2, מקור: FCC
גב אריזת Beats Solo 2, מקור: FCC

בשלב זה אנו לא מצפים לראות את לוגו (התפוח) של החברה מוטבע על האוזניות עצמן, אם כי ייתכן וישולב במיקום בולט פחות מזה של לוגו Beats, המופיע בגדול בצדן החיצוני של האוזניות.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים