תמונות ראשונות של נוקיה E6 דמוי בלאקברי; מכירת E7 החלה

אתמול בבוקר פרסם Engadget שתי תמונות ראשונות של Nokia E6 שהגיעו לידיו. מדובר במכשיר דמוי בלאקברי, הממשיך את מסורת סדרת E7x הישנה (E71, E72), ולפי שמועות והערכות כולל מסך ברזולוציית VGA (כלומר: 640×480 פיקסלים), מקלדת QWERTY פיזית אנכית, מצלמה אחורית עם חיישן 8 מגה-פיקסל, ככל הנראה מסוג EDoF הנמצא גם ב-E7, ומבזק LRD כפול. מלבד זה לא ידוע כרגע דבר אודות המכשיר, אך לא נתפלא אם יתברר כי המסך הינו מסך מגע רזיסטיבי שנועד להכניס את ה-E6 לתת-הקטגוריה החדשה של נוקיה Touch&Type.

בינתיים, אתמול הודיעה נוקיה כי מכשיר ה-E7, בן-דודו העסקי של נמר המולטימדיה N8, יגיע השבוע למספר שווקים, מהם יתרחב תוך זמן קצר לרוב חלקי העולם. המכשיר היפהפה, שהינו אחד הסליידרים הדקים בעולם, הודלף במהלך השנה שעברה יותר פעמים מכפי שניתן לספור, ונהנה מביקורות טובות עוד יותר מאלו להן זכה ה-N8.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים