מתקרב: נגן המולטימדיה Samsung YP-MB2 נחשף שוב

נגן המולטימדיה המפתיע מבית סמסונג, ה-Samsung YP-MB2, נצפה שוב בתמונה חדשה אשר מוכיחה באופן כמעט סופי כי אכן מדובר בדבר האמיתי. רבים הופתעו לראות כי סמסונג הולכת בדרכה של אפל עם ה-iPod Touch והאייפון, ומתכוונת להציג נגן מולטימדיה המבוסס כמעט לחלוטין על חומרת ה-Galaxy S ללא אפשרות החיבור לרשת סלולרית.

המצלמה של הסמסונג YP-MB2 זוכה גם כן לשנמוך, וככל הנראה תהיה באיכות 3 מגה-פיקסל, לעומת 5 המגה-פיקסלים של הגלקסי S (כנראה כדי לשמור על תג מחיר זול). המעבד נשאר מסוג Hummingbird 1Ghz העוצמתי, כך שנראה שניתן יהיה להריץ עליו סרטי HD, וכמובן – איך אפשר בלי מסך ה-Super AMOLED האיכותי בגודל 4 אינץ’. בנוסף, כולל ה-YP-MB2 קישוריות WiFi, בלוטות’ ו-GPS, מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.1 וממשק המשתמש TouchWiz 3.1.

נראה כי הולך להיות כאן מתחרה רציני ל-iTouch של אפל, זאת לאחר שנגן מולטימדיה מרשים לא נחשף כבר זמן רב (למעט כאלו של Archos אולי), אבל חשוב לזכור שבקרוב צפויה גם אפל להכריז על הדור הבא של נגן המולטימדיה הפופולארי שלה.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים