הוכרז: Huawei Honor 6 Plus – פאבלט בעל זוג מצלמות אחוריות

Huawei Honor 6 Plus

יצרנית הסמארטפונים הסינית Huawei ממשיכה לצבור תאוצה ומכריזה על פאבלט חדש בשם Honor 6 Plus. על פניו המכשיר נראה מרשים אך סטנדרטי למדי: מסך בגודל 5.5 אינץ׳ ברזולוציית 1080p, 3GB של זיכרון פעולה, מעבד מתומן ליבות Kirin 925 במהירות 1.8 גיגהרץ עם המעבד הגרפי ARM Mali 628MP4, נפח אחסון של 32GB, חריץ הרחבת זיכרון microSD וסוללה בקיבולת 3600mAh.

המכשיר יספק תמיכה ברשת הדור הרביעי בטכנולוגיית LTE, בלוטות’ 4.0 ואפשרות להזנת שני כרטיסי SIM. מערכת ההפעלה המגיעה באופן מובנה עם המכשיר הינה אנדרואיד בגרסת KitKat 4.4.2 המשולבת עם ממשק המשתמש Emotion UI 3.0. מימדי המכשיר הינם: גובה- 150.46 מ”מ, רוחב- 75.68 מ”מ, עובי- 7.5 מ”מ ומשקלו 165 גרם.

הקסם טמון במערך הצילום

ייחודו של המכשיר טמון במערך הצילום שלו: הוא מכיל זוג מצלמות אחוריות מקבילות ברזולוצייה של 8 מגה-פיקסל כל אחת, הפועלות יחדיו בכדי לספק חווית צילום מיטבית ותמונות של עד 13 מגה-פיקסל. בנוסף, ציידה Huawei את המכשיר במעבד תמונה מתקדם (ISP) בכדי שיוכל לנתח במהירות את המידע הרב המגיע משני החיישנים.

ב-Huawei טוענים כי זוג המצלמות מסוגלות להתמקד במהירות מדהימה של 0.1 שניות, מהירה אפילו יותר ממהירות המיקוד של סמארטפון ה-G3 (שעומד לפי LG על 0.276 שניות). המיקוד המהיר נעשה בדומה לצורה בה העין שלנו מתמקדת: מכיוון שהמרחק בין המצלמות ידוע, ניתן לחשב את המרחק אל האובייקט על פי ההבדלים במיקומו על פני כל אחד מהחיישנים.

Huawei-Honor-6-Plus-Cameras-gadgetycoil

בכדי לבצע את החישובים באופן מדוייק, חייבות המצלמות להיות מרוחקות אחת מהשנייה מרחק קבוע ומדוייק ולהיות מקבילות לגמרי. בכדי להשיג רמה כזו של דיוק ממוקמות המצלמות במעטפת אבץ קשיחה ששומרת אותן מקבילות ובמרחק קבוע של בדיוק 0.5 מ״מ אחת מהשנייה. מכיוון שכל חיישן מכיל רק 8 מגה-פיקסל, גודלו של פיקסל בודד הוא 1.85 מיקרון, גדול בהרבה מזה של פיקסל ממוצע. הפיקסל הגדול קולט יותר אור ומאפשר צילום איכותי גם בתאורה חלשה.

בדומה ל-HTC One M8, גם הוא מכיל מערך צילום כפול, אפליקציית המצלמה של המכשיר כוללת אפקט המדמה עומק שדה רדוד. אפקט זה מאפשר בחירת אובייקט מסויים בתמונה שיישאר בפוקוס תוך טשטוש הרקע, דבר המקנה לתמונה אופי מקצועי ואומנותי.

תוכלו ללמוד עוד על מערך הצילום המתקדם בסרטון הבא (הסרטון אמנם בסינית אבל כולל כתוביות באנגלית):

המכשיר צפוי להתחיל להימכר בסין בקרוב במחיר של 1999 יואן (1260 ש״ח) עבור גרסת 3G ו-2499 יואן (1575 ש״ח) עבור גרסת LTE ויגיע בצבעים: לבן, שחור וזהב.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים