חברת LG מכריזה על גרסת WebOS 2.0 לטלוויזיות חכמות

חברת LG נערכת לתערוכת CES 2015 שתחל ב-6 בינואר ומתחילה כבר עכשיו בהכרזות לקראתה, החל מגרסה חדשה של מערכת ההפעלה WebOS 2.0 Smart TV, המיועדת לטלוויזיות חכמות. בין החידושים בגרסת WebOS 2.0 ישנם שיתופי פעולה חדשים לאספקת תוכן באיכות 4K, שיפורי ביצועים משמעתיים ותוספות לממשק המשתמש.

LG חשפה לראשונה את WebOS עבור טלוויזיות חכמות בתערוכת CES 2014 (שנערכה לפני כשנה), אחרי שמערכת ההפעלה עברה מספר ידיים עד שהתגלגלה לידיה של יצרנית הדרום קוריאנית, שבחרה לעשות בה שימוש בטלוויזיות, למרות ייעודה המקורי למכשירי מובייל.

חברת LG לקחה את WebOS, שבזכות טכנולוגיות ווב (Web) שונות נחשבת למערכת הפעלה ידידותית במיוחד לפיתוח אפליקציות, והתאימה אותה למסך הגדול. הדגש של החברה היה על ממשק אינטואיטיבי עם חווית משתמש חלקה ופשוטה. פלטפורמת ה-WebOS לטלוויזיות חכמות מתמקדת בשלושה פרמטרים עיקריים בחווית המשתמש: פשטות בהתחברות, החלפת תוכן קלה וגילוי תוכן.

LG-WebOS-2-TV

גרסת WebOS 2.0 משדרגת את עקרונות הפשטות והנוחות עבור המשתמש ומאפשרת לנהל יותר תכנים עם יותר אפשרויות. מערכת ההפעלה החדשה מציעה זמן אתחול (BOOT) קצר ביותר מ-60 אחוזים ממה שהוצע עד כה. כמו כן, גם זמן הטעינה של תכנים, כמו אפלקציית YouTube, התקצר משמעותית ביותר מ-70 אחוזים.

פיצ’ר חדש ב-WebOS 2.0 הוא My Channels, המאפשר למשתמש לבחור את הערוצים המועדפים עליו ולהגדירם במסך הראשי של הטלוויזיה כך שיופיעו בו בכל עת. מאפיין חדש נוסף הוא ההגדרות המהירות (Quick Settings) – המאפשר לצופים להתאים את הטלוויזיה שלהם בזמן צפיה ומבלי להפריע לערוץ הנצפה או בעת זיהוי קלט חדש.

עוד השקיעה LG מאמצים רבים ביצירת שיתופי פעולה להספקת תכני 4K לטלוויזיות WebOS. בין השותפות ענקיות תוכן כגון נטפליקס או אמזון, דרכן הצופה יוכל לבחור בין מבחר עצום של תכני ULTRA HD, כולל הסדרות הפופולאריות של נטפליקס ברזולוציית 4K, כגון “בית הקלפים” ו”מרקו פולו”, או סרטים כמו “אליסיום”, “צופן דה וינצ’י”, “ספיידרמן 2” ועוד.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים