נחשף: עכבר ה-Arc Touch Mouse של מייקרוסופט, הצפוי להשקה בקרוב

מאז השקת “עכבר הקסם” של אפל נכנסה מייקרוסופט למעין פאניקה קטנה. הלוא אם יש מוצר אחד של מייקרוסופט שמעולם לא נאמרה עליו מילה רעה – אלו העכברים שלה. לכן, בשבועות האחרונים העלתה מייקרוסופט לטוויטר מספר תמונות חלקיות המרמזות על עכבר מגע משלה, העונה לשם Arc Touch וצפוי להשקה השנה. היום אנחנו יכולים לראות לראשונה כיצד ייראה המוצר, לאחר שחנות המחשבים האינטרנטית NotebooksBilliger (“מחשבים-ניידים בזול”) מגרמניה העלתה בטעות את תמונות המוצר לאתרה.

כפי שניתן לראות, העכבר דק להפליא, חלק להפליא ובאופן כללי מעוצב באופן דומה להפליא למתחרה מהתפוח הלבן. אך הוא מכיל כמה ייתרונות שרק עכבר מבית מייקרוסופט יכול (כנראה) להכיל: מלבד משטח המגע הוא כולל שלושה כפתורים גדולים ונוחים, חלקו האחורי מכוסה גומי (לנוחות מירבית), והוא אף מתקפל ומתקמר, כדי שתוכלו להחזיק אותו בצורה הנוחה לצורת כף ידכם. הוא ממשיך מאפייניו את עכבר ה-Arc, שהושק בספטמבר 2008, ומצוייד בעינית-עקיבה חדשנית בטכנולוגיית BlueTrack, מתאם USB זערורי למחשב המתחבר לתא הסוללה ופועל בתדר 2.4GHz ונורית החוונה למצב הסוללה.

מחירו של ה-Arc Touch כפי שפורסם בגרמניה הוא 70 אירו, ולפי פרסום-מוקדם קודם באמאזון קנדה הוא צפוי להגיע לחנויות ב-7 באוקטובר.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים