וידאו טיזר של ASUS רומז על סמארטפון עם זום אופטי

ג’וני שי, יו”ר ASUS

יומיים בלבד נותרו עד למסיבת העיתונאים של חברת ASUS כחלק מימי המדיה המקדימים של תערוכת CES 2015, אשר תתקיים בלאס וגאס החל מיום שלישי. אתמול הפיצה היצרנית וידאו טיזר חדס ומסקרן באמצעותו היא מנסה לרמוז על תכונה בולטת של אחד ממוצריה העתידיים שיוצגו לראשונה בתערוכה.

קטע הוידאו אורכו 13 שניות, אולם רק 4 השניות הראשונות הן אלו המעניינות אותנו. את הרמז הדק שלה, תרתי משמע, מעבירה ASUS באמצעות קוד מורס קולי וחזותי. פיענוח די מהיר של הקוד מגלה שהמסר הנסתר הוא “זום אופטי”, ולכך נקשר גם המשפט See What Others Can’t See (ראו מה שאחרים אינם יכולים לראות) המופיע במרכז הפריים.

ASUS ידועה כחברה הנוהגת לנצל כל במה, ואין לנו ספק בכך שגם השנה היא תספק הופעה מרשימה בלאס וגאס. להערכתנו, בכוונתה של החברה להציג מכשיר סמארטפון שיתמקד בצילום ויאפשר ביצוע תקריב ללא איבוד איכות. מעטים הם הסמארטפונים המציעים תכונה שכזו, וביניהם ניתן למנות את Galaxy K Zoom שהושק בחודש מאי ולא זכה להצלחה רבה.

צוות גאדג’טי כבר עושה את דרכו ללאס וגאס, והחל מהשבוע הבא נדאג לעדכן אתכם באופן ישיר בכל המתרחש בתערוכת CES.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים