הוכרז: ASUS Zenfone Zoom – מצלמפון עם חיישן 13 מגה-פיקסל וזום אופטי 3X

נוכחותם של מכשירי המובייל בתערוכת CES 2015 נמוכה משמעותית ממה שהורגלנו בשנים האחרונות, אולם תמיד ניתן לסמוך על אסוס שתציג משהו מעניין. היצרנית הטייוואנית אכן לא אכזבה וחשפה אמש את אחד הסמארטפונים היותר מעניינים שלה – ASUS Zenfone Zoom, בעל חיישן צילום ברזולוציית 13 מגה-פיקסל וזום אופטי 3X באריזה דקה יחסית.

עם Zenfone Zoom ניסתה אסוס לייצר מצלמפון המביא פשרה בין סמארטפון עם מצלמה איכותית וגוף קומפקטי. ממה שראינו במסיבת העיתונאים, נראה שהיא גם הצליחה. הניסיון הבולט היום בשוק זה הוא של סמסונג עם Galaxy K Zoom, שאולי מציע מצלמה איכותית יותר, אבל גם בעל גוף גדול משמעותית.

מצלמת ה-PixelMaster של Zenfone Zoom כוללת כמה נתונים מרשימים. היא מצויידת בחיישן 13 מגה-פיקסל, עדשה הבנויה מעשרה (!) אלמנטים עם מפתח צמצם f/2.0 עד f/4.8, זום אופטי 3X, מייצב תמונה אופטי, לייזר אוטו-פוקוס (כמו ב-LG G3) ופלאש כפול בשתי טמפרטורות צבע.

ASUS-Zenfone-ZOOM-whiteאסוס לא בזבזה את כל האנרגיות שלה על המצלמה ודאגה שגם שאר מפרטו של Zenfone Zoom יהיה מרשים: מסך 5.5 אינץ’ ברזולוציה של 1920X1080, מעבד 64-ביט מדגם Atom Z3580 של אינטל בתדר 2.33Ghz והמאיץ הגרפי PowerVR G6430, זיכרון פנימי 2GB RAM או 4GB RAM, מצלמה קדמית 5 מגה-פיקסל וסוללת 3,000mAh. הכל נדחס באריזה בעובי 11.95 מ”מ. מערכת ההפעלה של המכשיר תהיה אנדרואיד 5.0 Lollipop שעל גביה ממשק המשתמש ZenUI של החברה.

אם ASUS Zenfone Zoom הצליח להרשים אתכם, תצטרכו להמתין עד שתוכלו להשיג אחד. החברה לא חשפה תאריך השקה מדויק ורק אמרה שהוא יגיע לשוק ברבעון השני של 2015 במחיר של $399.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים