גוגל תשיק שירות תרגום קולי בזמן אמת

תמונה: Roman Boed / flickr (עיבוד: רונן מנדזיצקי)

חודש שעבר נחשפה גרסתה החדשה של Skype ואיתה הוצגה לקהל הרחב יכולת חדשה, שעוד לא נראתה באף שירות מסחרי אחד עד כה, מדובר במערכת תרגום קולי בזמן אמת המסוגלת לעבד פלט קולי ולתרגמו לשפה שונה בפרק זמן קצרצר. השירות של חברת שיחות הוידאו הותיקה מוגבל לשפות אנגלית וספרדית בלבד (תמיכה בשפות נוספות תגיע בהמשך). עתה הגיע תורה של גוגל (שהגיעה כבר לחיי כולנו בכל תחום שהוא) להציג את הגרסה שלה לשירות המעניין.

לפי דיווח באתר האינטרנט של עיתון New York Times, היכולת המרשימה תתווסף לאפליקציית Google Translate בפלטפורמת האנדרואיד באחד מעדכוניה הבאים. למעשה, התרגום בפלט קולי והמרתו לטקסט כבר קיים זמן רב בשירות התרגום של גוגל, אך החברה מסרה שהיכולת החדשה תעניק הרבה מעבר לזה ואמרה כי היא “כמעט מושלמת”. בין הפרטים השונים הוזכר כי השימוש בשירות יהיה חסר כל עיכובים (בהצגת התרגום).

נכון לעכשיו, השירות החדש ישוחרר עבור פלטפורמת האנדרואיד של גוגל בלבד, פרטים לגבי גרסתו על גבי מכשירים מבית אפל או מיקרוסופט טרם פורסמו. לפי הדיווחים,הוא ישוחרר בקרוב, אך עוד נאמר כי גוגל עובדת על שירות אשר יאפשר למשתמש “לכוון את מצלמת הסמארטפון לכיוון שלט ברחוב ולקבל תרגום לשפה שונה באופן אוטומטי”, תרגום ויזואלי בזמן אמת בדרך?

 

 


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים