האם אינטל תציג מכשירי MeeGo ב-MWC בלי נוקיה?

יומיים אחרי הודעתה הדרמטית של נוקיה על כוונתה לעבור להתמקד במערכת ההפעלה הניידת של שנואת נפשה לשעבר, מייקרוסופט, ושעות ספורות לפני המסיבה בה היא צפויה להכריז על מכשיר הסימביאן האחרון שלה או מכשיר ה-Windows Phone 7 הראשון שלה, מסתבר שהפרוייקט בו השקיעה את מרבית השנה האחרונה לא בהכרח מת:

היום הועלתה ל-Picasa תמונה מתוך מתחם תערוכת הסלולר בברצלונה, אליו לא מורשים עדיין העיתונאים להיכנס, ובה נראים טאבלט וסמארטפון מבוססי מיגו מעל לוגו גדול של אינטל. בתמונה ניתן לראות שממשק הטאבלטים שונה אך במעט מזה שהודגם כבר מספר פעמים בעבר, בעוד זה הסלולרי נראה כמו גרסא מפוצלת שלו – רעיון שמערכת ההפעלה הראשונה לנפנף בו היתה WebOS של HP. המכשיר שבתמונה ללא ספק אינו של נוקיה – השותפה בפיתוח המערכת – אלא ככל הנראה אותו מכשיר המזוהה כאבטיפוס של Aava Mobile בו נופף בכיר באינטל בכנס של החברה לפני שבועיים. מחר, עם פתיחת מתחם התערוכה, נדע מן הסתם יותר אודות אינטל, Aava ועתידה של MeeGo.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים