ה-Kinect יגיע לאירופה ולמזרח התיכון ב-10 בנובמבר.

זוכרים את ה-Kinect מבית Microsoft? נחשו מה – הצעצוע החביב, שבארה”ב כבר פורסם מועד השקתו כ-4 בנובמבר, יושק באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה ב-10 לנובמבר. כך הוכרז אתמול בתערוכת GamesCom בגרמניה. נכון, מדובר באיחור קל של שישה ימים ביחס להשקה בארה”ב, אך יחד עם זאת יש לזכור שבכל הנוגע לידידתו הניידת של Xbox LIVE, הידועה גם כ-Windows Phone 7, תזכה אירופה לכחודש ייתרון על פני ארה”ב. אמנם, ישראל לא ניכללת (כרגיל) בעניין, אך אנו מקווים כי הפעם תעשה מייקרוסופט ישראל מאמצים ע”מ שנזכה לראות כאן את הדבר הבא במשחקים באיחור של פחות מעידן-קרח או שניים.

חברת מייקרוסופט מבטיחה לחולל מהפיכה בתחום הקונסולות ולהפוך את חווית המשחק לייחודית ושונה לחלוטין מזו המוכרת כיום, ע”י הפיכת השחקן לשלט אנושי ללא צורך באמצעי שליטה כלשהם פרט לגוף האנושי (אם אין בידיכם אחד כזה, אתם מוזמנים לקנות בחנות הקרובה לביתכם).

מחירי ה-Kinect בארץ, כמו גם מועד השקתו כאן, נותרים בינתיים לוטים בערפל, אך לאחר יציאה בחצי עולם תוך שבוע, אין ספק שענייני מלאי לא יהוו כאן תירוץ לאיחור.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים