סמסונג מרחיבה את המשפחה: חושפת את ה-Galaxy S2 וה-Galaxy Tab 10.1

חברת סמסונג ערכה הערב את אירוע ה-Samsung Unpacked, הפותח מבחינת החברה את תערוכת MWC 2011 בברצלונה. במהלך האירוע זכינו לראות לראשונה את סמארטפון ה-Samsung Galaxy S2 ואת טאבלט ה-Galaxy Tab 10.1, שניהם עם מפרטים מרשימים, ובולט במיוחד השדרוג הרציני באיכות הבנייה, שסמסונג שמה עליה דגש רב בכל המכשירים החדשים.

היורש – Samsung Galaxy S II

ה-Samsung Galaxy S II הינו היורש למכשיר ה-Galaxy S המקורי, אשר זכה להצלחה רבה בעולם ויצא במגוון גרסאות שונות. מפרט המכשיר זכה לשדרוג משמעותי, עם מעבד כפול ליבה במהירות 1GHz (לטענת סמסונג מדובר במעבד כפול-הליבה המהיר בעולם) ומאיץ גרפי עוצמתי, מסך 4.27 אינץ’ מסוג Super AMOLED Plus ברזולוציה של 800×480 (הרזולוציה לא השתדרגה, אבל עדיין מדובר במסך מרהיב), זיכרון פנימי בנפח 1GB RAM, זיכרון מובנה של 16GB או 32GB, מצלמת 8 מגה-פיקסל עם יכולת צילום וניגון וידאו באיכות Full HD 1080p, מצלמת 2 מגה-פיקסל קדמית לשיחות וידאו, שיתוף מדיה באמצעות DLNA, קישוריות WiFi b/g/n, בלוטות’ 3.0, GPS ועוד.

ה-Galaxy S II מריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד 2.3 Gingerbread עם ממשק TouchWiz 4.0, שזכה למגוון שדרוגים ומראה נעים יותר לעין (בייחוד לעיני אוהבי ממשק WP7). בין השדרוגים עדכון למרכזיות המוכרות: Social Hub (המרכזת את אנשי הקשר שלכם מכל הרשתות החברתיות), Readers Hub (הספרייה שלכם בטלפון), Game Hub (המרכז להורדת משחקים) וה-Music Hub (גישה למיליוני שירים). עוד בממשק החדש תמצאו ווידג’טים חדשים והאפשרות לשנות את גודלם כרצונכם, אפשרות ניהול טוב יותר ומעבר מהיר בין מסכי הבית.

ה-Galaxy S II הינו המארטפון הדק ביותר שראינו עד כה בעובי של 8.49 מ”מ ובמשקל של 116 גרם, קשה שלא להתפעל מהעוצמה הרבה שיש במכשיר בעל מימדים כאלו.

טאבלט אנדרואיד 3.0 – Samsung Galaxy Tab 10.1

בנוסף, זכינו לראות הערב לראשונה את ה-Samsung Galaxy Tab 10.1, טאבלט האנדרואיד 3.0 Honeycomb הראשון של סמסונג. החברה דאגה לציין כי המכשיר אינו היורש של ה-Tab המקורי, אלא יותר שותף חדש למשפחת הטאבלטים. ה-Tab 10.1 כשמו כן הוא – טאבלט עם מסך בגודל 10.1 אינץ’ ברזולוציה של 1,280×800 מסוג TFT LCD, המונע בעזרתה של פלטפורמת ה-Tegra 2 עם מעבד כפול ליבה 1GHz וזיכרון DDR2.

ה-Galaxy Tab 10.1 שם דגש רב על יכולות המולטימדיה, עם היכולת לצלם ולנגן וידאו באיכות Full HD 1080p בעזרת מצלמת ה-8 מגה פיקסל המצויידת גם בפלאש LED הממוקמת בחלקו האחורי של המכשיר. בנוסף, כולל ה-Tab 10.1 תמיכה במגוון מקודדי אודיו ווידאו, קישורית WiFi n עם אנטנה כפולה (לחיבור מהיר יותר), בלוטות’, תמיכה ב-HSPA+ וזיכרון מובנה של 16GB או 32GB.

איכות הבנייה של ה-Galaxy Tab 10.1 פשוט יוצאת מן הכלל, הוא אינו מרגיש כבד כלל (במשקל 599 גרם) והמהירות שלו מרשימה ביותר. למכשיר אין כלל כפתורי חומרה לניווט, וקצת התאכזבנו מכך שאין שום חיבורים חיצוניים כמו USB או HDMI. למרות זאת, אין ספק כי מדובר באחד הטאבלטים המרשימים שראינו עד כה.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים