חברת LG מציגה את סמארטפון ה-Optimus 3D וטאבלט ה-Optimus Pad עם יכולות תלת ממד

חברת LG חשפה לפני זמן קצר במסיבת העיתונאים שלה בתערוכת MWC 2011 את סמארטפון ה-Optimus 3D, עם יכולות צילום והצגת תלת-ממד, ואת טאבלט ה-Optimus Pad, שגם הוא מצוייד ביכולות תלת-ממד ובשבב ה-Tegra 2. המכשירים החדשים מצטרפים לאלו שכבר הוכרזו ב-CES 2011, ביניהם ה-Optimus 2X וה-Optimus Black, וממשיכים את החזרה המדהימה של LG לזירת הסלולר העולמית.

LG Optimus 3D – תלת ממד למסך הקטן

אחד המכשירים המרשימים והחדשניים שהוצגו עד כה בתערוכת MWC 2011 הינו ללא ספק ה-LG Optimus 3D – טלפון אנדרואיד 2.2 בעל מסך תלת-ממד ללא צורך במשקפיים בגודל 4.3 אינץ’, מעבד כפול ליבה OMAP 4 במהירות 1GHz, מאיץ גרפי מתקדם וזיכרון פנימי DDR2. ה-Optimus 3D כולל מספר ממשקי תלת-ממד יחודיים המשמשים לניווט במכשיר וצריכת תכני תלת-ממד (תמונה למטה), כאשר הבולט ביניהם הינו ה-YouTube 3D, דרכו ניתן לנגן ולהעלות תכני תלת ממד ליו-טיוב. בנוסף, ישנם ממשקי תלת ממד למצלמה, למשחקים ואפליקציות.

ה-Optimus 3D כולל בגבו שתי מצלמות 5 מגה-פיקסל לצילום וידאו עד איכות Full HD 1080p בדו-ממד ועד HD 720p בתלת-ממד, כאשר את התכנים תוכלו להציג על מסך גדול יותר באמצעות חיבור ה-HDMI או שיתוף דרך DLNA. עוד תומך המכשיר במגוון מקודדי אודיו ווידאו (MKV, H.264 ועוד), זאת על מנת להשלים את חווית המולטימדיה אותה הוא מספק.

LG Optimus Pad – טאבלט מולטימדיה

טאבלט ה-LG Optimus Pad מתבלט גם הוא בעיקר בזכות יכולות התלת-ממד שלו, כאשר המכשיר מסוגל לצלם ולנגן תכני תלת-ממד על גבי מסך 8.9 אינץ’ (ברזולוציה של 1280X768), אך כאן דרושים משקפיים על מנת לעשות זאת את תכני התלת ממד תוכלו לראות רק על גבי מסך תלת ממד חיצוני (עדדכנו שהמסך של המכשיר עצמו אינו תומך בתלת ממד). מערכת ההפעלה של הטאבלט הינה, כמובן, אנדרואיד 3.0 Honeycomb, אשר מונעת באמצעות פלטפורמת ה-Tegra 2 העוצמתית מבית nVidia, המעניקה לטאבלט יכולות עיבוד גבוהות עם תמיכה בניגון תכני Full HD 1080p. בגבו של המכשיר זוג מצלמות, וגם כאן תוכלו לשתף ולהציג תכני תלת ממד מ-YouTube 3D.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים