בשבוע הבא: דיווחים חיים מתערוכת MWC 2015 בברצלונה

מובייל, מובייל ועוד מובייל: חודש מרץ נמצא ממש מעבר לפינה, ויחד עמו תגיע בשנה זו גם תערוכת Mobile World Congress, הגדולה והחשובה ביותר בתחום הסלולר, אותה מקיים ארגון ה-GSMA מדי שנה מאז 1987. ונחשו מה – גם הפעם אנחנו נהיה שם בכדי להביא לכם ממקור ראשון את כל החדשות והדיווחים החמים.

תערוכת MWC מאגדת בתוכה מאות חברות קטנות עד ענקיות בתעשיית המובייל, סטארטאפים בתחילת דרכם, וגם כאלו ותיקים שמעוניינים לעשות שינוי ולהביא חידושים מהפכניים לחיינו הדיגיטליים. בין היתר, אנו צפויים לראות שם לראשונה את Galaxy S6 של סמסונג, את One M9 של חברת HTC, ועוד לא מעט מוצרים מקטלוג 2015 של היצרניות המובילות.

the-edge-of-innovationחגיגת המובייל הגדולה בעולם תתקיים זו שנה עשירית ברציפות בעיר ברצלונה, ומרכזה במתחם Fira Gran Via המשתרע על שטח של 240 אלף מ”ר (כמעט כמו 40 מגרשי כדורגל) ומכיל 9 אולמות תצוגה ענקיים. בנוסף, ייערכו אירועים משלימים במתחם הותיק Fira Montjuïc בו התקיימה התערוכה עד 2012, וכן במלונות ומגרשי הספורט הפזורים ברחבי העיר.

בסוף השבוע יעשו את דרכם לברצלונה שלושה מכתבי האתר – אוהד צדוק, אורי אליאבייב ושלומי טורג’מן, שגם הפעם יספקו סיקור מקיף עם עדכונים חיים, הצצות ראשונות והמון תמונות וקטעי וידאו. את הסיקור הנרחב שלנו נתחיל ב-1 במרץ (יום ראשון) עם מסיבות העיתונאים המקדימות לתערוכה ונסכם ב-5 במרץ (יום חמישי).


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים