הצצה ראשונה: LG Optimus Pad – טאבלט 8.9 אינץ’ עם יכולות תלת ממד

חברת LG הציגה אתמול לראשונה את טאבלט ה-Optimus Pad, שהוכרז בתערוכת CES, עם יכולות תלת ממד ופלטפורמת ה-Tegra 2. ה-LG Optimus Pad בניגוד למתחריו המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 Honeycomb מגיע עם מסך בגודל 8.9 אינץ’, לטענת החברה זהו הגודל האידאלי ואכן יחד עם גזרתו הדקיקה מדובר בטאבלט קל ונוח לנשיאה.

המכשיר כולל בגבו זוג מצלמות 5 מגה-פיקסל לצילום וידאו בתלת ממד, אולם לא ניתן להציג תכנים אלו על מסך המכשיר (אפילו עם משקפיים) ותצטרכו לחבר אותו לטלוויזית תלת ממד באמצעות חיבור ה-HDMI 1.4 המובנה במכשיר.

מערכת ההפעלה אנדרואיד 3.0 רצה חלק על המכשיר, זאת בזכות פלטפורמת ה-Tegra 2 מבית Nvidia הכוללת מעבד כפול ליבה 1Ghz. למעט זוג אפליקציות המיועדות לתפעול תכני התלת ממד במכשיר, מערכת ההפעלה לא עברה שום שינוי בידי LG. ה-Optimus Pad נכנס לתחרות ישירות מול ה-Xoom וה-Galaxy Tab 10.1, שניהם למעשה כמעט זהים בעוד הטאבלט של LG מנסה להתבלט עם יכולות התלת ממד שלו ותצורה יותר קומפקטית.

* לתמונות מאחורי הקלעים של התערוכה – הצטרפו לעמוד הפייסבוק של גאדג’טי; לכל החדשות מהתערוכה – ניתן לצפות בעמוד המיוחד.

* התמונות צולמו באמצעות מצלמת ה-Canon 550D באדיבות ניופאן-קרט.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים