השלב הבא: ZTE Grand S3 משתדרג עם זיהוי ביומטרי באמצעות סריקת עין

עידן הזיהוי הביומטרי במובייל מעלה הילוך, והראשונה לעשות זאת היא דווקא יצרנית הסמארטפונים הסינית ZTE, אשר משלבת במכשיר סמארטפון את האופציה לפתיחת נעילה באמצעות סריקת עינו של המשתמש. בניגוד ליצרניות מובילות אחרות, ZTE בחרה שלא להכריז על מכשיר דגל חדש ב-MWC, אלא להוסיף פיצ’ר חדש ומעניין במיוחד למכשיר הדגל הנוכחי, ZTE Grand S3, שנמכר בסין מאז אמצע ינואר.

נראה כאילו מדובר בסצנה הלקוחה מסרט מדע בדיוני, כאשר ZTE הציגה אתמול (יום א’) לראשונה אופציה לזיהוי ביומטרי באמצעותה ניתן לשחרר את נעילת המכשיר על ידי סריקה של עינו. פיצ’ר זה, אותו מכנה החברה EyePrint iD, ממומש באמצעות המצלמה הקדמית, זו ממפה את כלי הדם הנמצאים בעין, שבדומה לטביעת אצבע, תבניתם ייחודית לכל אדם ואף לא משתנה במצבי לחץ או עם ההתבגרות.

zte-grand-s3-01

תהליך פתיחת המכשיר באמצעות סריקת העין הינו פשוט, קל ומהיר, כאשר על המשתמש להביט לכיוון המצלמה וזו תבצע את העבודה. החברה צפויה לשלב את היכולת החדשה גם במכשיריה העתידיים, וציינה כי בעתיד היא עשויה לשלב את תהליך סריקת עינו של המשתמש לצורך זיהוי בשירותי תשלומים דיגיטליים.

סמארטפון ה-Grand S3 מצויד במפרט שלא מבייש מכשיר דגל – מסך 5.5 אינץ׳ ברזולוציית Full HD 1080P, ערכת שבבים Snapdragon 801 עם מעבד ארבע ליבות בתדר שעון של 2.5GHz, זיכרון פנימי 3GB RAM, נפח אחסון מובנה 16GB הניתן להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון microSD, מצלמה קדמית ברזולוציית 8 מגה-פיקסל ומצלמה אחורית בעלת רזולוציית 16 מגה-פיקסל. למפרט זה תספק כוח סוללה בקיבולת 3,100mAh.

את ZTE Grand S3 בעל EyePrint ID ניתן לרכוש כעת בסין בעבור 479$, אך השקה עולמית עשויה לקחת זמן מה, כאשר הצפי הוא הרבעון האחרון של 2015.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים