Huawei מכריזה על CarFi: אביזר לרכב היוצר נקודת גישה אלחוטית

היצרנית הסינית Huawei ממשיכה בשרשרת ההכרזות שלה כחלק מתערוכת MWC המתקיימת כעת בברצלונה, ומציגה בפנינו אביזר חדש ומעניין. CarFi הוא מכשיר הקטן המתחבר למצת ברכב ומאפשר שיתוף של נקודת גישה אלחוטית. המוצר מתחבר לרשת באמצעות כרטיס SIM ייעודי משלו ואף ותומך ברשת הדור הרביעי (LTE). בגלישה על הרשת המתקדמת, מסוגל האביזר להגיע למהירויות של עד 150 מגה-בייט לשנייה.

האביזר תומך בחיבור של עד עשרה מכשירים, כמות מכובדת בהחלט שתספק את כל צרכיהם הטכנולוגיים של הנוסעים ברכב, והרשת המתקדמת תבטיח שכל המכשירים יקבלו חווית גלישה חלקה ויציבה. בנוסף ליכולות שיתוף האינטרנט, האביזר מציע גם שקע USB לטעינת סמארטפון או טאבלט. החברה שמה דגש על איכות הבנייה והרכיבה את האביזר מחומרים חסינים לאש, בנוסף לשילוב רכיבים חשמליים אמינים במיוחד.

נחמד לראות את Huawei מתפתחת ומתנסה בשווקים חדשים. החברה, שלרוב עוסקת בייצור סמארטפונים מוזלים, השיקה בתערוכת MWC שעון חכם, שעון כושר, ואוזניות אלחוטיות – זאת בנוסף ל-CarFi. שוק הסמארטפונים הוא שוק אכזרי והפכפך, ו-Huawei בונה לעצמה מקורות הכנסה נוספים ומבטיחה יציבות כלכלית מבלי להיתלות על ביצועיה של חטיבה אחת.

מחירו של CarFi עוד לא נחשף, כך גם יעדי התפוצה שלו. עם זאת, סביר להניח שהוא יישאר בגבולותיה של המעצמה האדומה – לרוב, מוצרי נישה שכאלו אינם עוזבים את גבולותיה של סין.


חלק מהפוסטים באתר כוללים קישורי תכניות שותפים, עבורם נקבל עמלה עם ביצוע רכישה בפועל של מוצרים. עמלה זו לא מייקרת את העלות הסופית של המוצרים עבורכם.

הסקירות והתכנים המופיעים באתר מהווים המלצה בלבד, וכך יש להתייחס אליהם. כל המחירים המופיעים באתר נכונים ליום הפרסום בלבד והאחריות לקניית מוצר או שירות כזה או אחר מוטלת עליך בלבד – השימוש באתר בהתאם לתנאי השימוש והפרטיות.

השוואת מפרטים